MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, September 30, 2011

tetamu 29 syawal

sebabkan memasing bizi weken kan..memasing ada je open house sana sini..sudahnye syawal ke-29 bersamaan ari selasa baru la aku bole jemput BFF datang beraya..tu pon kebetulan sebab pagi tu mak aku masak banyak untuk jamuan opis, dah alang2 mak aku masak tu aku suh dia masak lebey skit nak panggil BFF datang beraya..ye la..aritu dah raya umah deah, umah nana, umah aku diorang lom raya lagi..saje la panggil diorang dtg umah...bukan wat open house pon..sesambil tu ktorg meeting la..pasal ktorgnye nxt vacation

menu2 nye sama juga la yg ada kat jamuan opis hehehe...berselera sungguh diorang makan, nana cakap rendang mak den sodap, deah plak makan laksa tambah 2x ( mmg gitu sejak azali..asal mak aku masak menu laksa sure dia tambah 2x hahaha..)

aku ni memang jenis tak buat open house..kalau ada orang nak datang rumah baru la aku masak2..bukan apa..memang tak pernah sempat nak buat open house..asal weken je dah bersusun jemputan open house kawan2..dah tu mcm mana aku nak wat open house?ajak BFF datang raya ni pon ari keje sebab tau weken masing2 ada hal...

berselera sungguh diorang makan nak2 orang demam pakai baju biru tu hahaa
 oleh sebab nk amek gambo boh dlm blog aku capai je tudung indon mak aku haha...aku kan xpakai tudung jenis ni..xkan nk amek gambo tak kai tudung kot..no..no..no
 menu of the day
 laksa penang
rendang ayam & nasi impit
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

lawak la nana...tudung indon, hehe

atty's said... [Reply to comment]

sedap2 nya semua makanan..lapar tgk laksa..

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

bestnya laksa....
terus lapo... huhu

syanasaid said... [Reply to comment]

wei molek jek ko pakai tudung gitu
siyes wei..elok

maveles btol makcik masak..terliur saya

mama rifQy said... [Reply to comment]

hahaha..kite pon kekadang..kalo ade org mai umah..capai je tudung mane pon..tibai je laaaa

Ena said... [Reply to comment]

sama la ngan akak ni nana.. tak wat open house pun.. tp kalo ada kawan2 nak datang blh je bg tahu.. sbb kalo sben akak free akak memg suka kawan2 datang beraya..

nana, tudung indon?? pd akak tudung yg nana kata mcm indon tu sangat sesuai nana pakai.. cantik je.. serious.. ikhlas akak ckp ni.. cantik..

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

cikpuan nana, awok tu pakai tudung ala2 indon pun senyum tu dah buat manis dah.. ;)))))))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...