MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, September 16, 2011

weken datang..berlambak open house

hai korang..selamat bercuti...aku semalam dah cuti dah...ni kat penang lagi, jap2 lagi nak balik KL dah...xleh dok kampung lama2 sebab arini pas jumaat ada open house..demi kawan2 kan..kitaorang sanggup berkorban masa xpela..kita bahagi masa sorang sikit hehe..

arini 2 umah je esok 3 umah, ahad xyah kata la..dekat 6 buah umah juga..orang dah jemput kan..kita sedaya upaya kena datang...kata raya setahun sekali..musim2 raya ni la..bole nak melawat kawan2 pon...

patutnya kan arini aku plan ajak amrul g dataran merdeka saje nak tengok perarakan..tapi amrul plak tiba2 last mnt ajak balik penang..mcm tak kenal je kan ngan amrul tu...suka wat menda seprise & last minit

semalam kira hari yg paling bermakna dalam hidup aku la...tido pon sambil tersenyum lebau hahaha...xpela tunggu minggu depan la aku cite ek..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

juelee said... [Reply to comment]

hehe tahniah dah dapat idaman hati.. along banje ke tu?

Gieyana said... [Reply to comment]

tahniah2..nnt nk tgk apakah kesurprise'an itu..:P

hati2 djalan raya k..

Ya ALya said... [Reply to comment]

apakah yg suprise tu.....?

Ya ALya said... [Reply to comment]

tahniah......nana menang tempat pertama.....

http://azwansalleh.blogspot.com/2011/09/keputusan-photo-of-nature-contest.html

amiey lee said... [Reply to comment]

hee aku plak driver kena keje so memang tak kemana ..stay kt umah mak best sbb byk umah terbuka kt area umah mak aku..layannnn... smbil2 kutip duit raya tuk anak2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...