MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, October 20, 2011

the cat : cite hantu yang sedih

ari ahad lepas,redeem tiket wayang free yang menang kat asia media tv tu..tapi xseme wayang bole tengok..wayang under RAM distributor je yg bole tgk.tanya punya tanya, ada 1 cite je yg bole nengok pakai tiket wayang pree tu cite THE CAT, cite hantu korea

mcm bese la..cite2 antu korea ni kan mmg streotype...dah bole agak mcm mana jalan cite.kejap2 mimpi, kejap2 berangan jumpe hantu..pastu akhir sekali mesti dia akan flash back kisah apa yg berlaku..mmg dah bole baca dah cite2 antu korea ni..sejak dari cite juon lagi..

cite ni ok la..bez juga cite pasal hantu kucing, ni la satu2nya cite hantu yg buat aku menages..hahaha..sedih tau..pasal ada budak kecik ni umur 7 tahun mati dalam bilik dandang , tanpa disengajakan dia terkurung selama beberapa bulan dalam bilik tu sebab penduduk apartmen nak bunuh kucing yg banyak dalam bilik dandang tu..sekali budak tu pon sama terbunuh..sebab dah terperangkap tapi xde sape pon sedar..dia mati dengan kucing2 yang ada dalam bilik tu sekali...tu pasal la.kuicng2 yang masih hidup ala2 membalas dendam dekat orang2 yang layan kucing dengan burok..




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ribu orang memberikan idea bernas:

azlin mrs'Hairil said... [Reply to comment]

nana mesti org kaunter tiket tu dah kenal nana kan..
ari ni nana,esok nana, lusa nana, hari2 nana,nana,nana..hu3
untung dpt tiket free :)

e.l.i.z.@ said... [Reply to comment]

alaaaaaaaaaa...dh lama tgk tgk wayang ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...