MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, October 27, 2011

deah blanje dinner @ taiwan house

weken lepas mmg aku bercinta je ngan deah dia g mana aku ikut je hahaha...ahad lepas teman deah g membeli stok stationary kt mydin selayang, pastu dia kalaparan..dah kul  6 lebey tu deah ajak ler singgah taiwan house (dianye tempat makan peberet) aku konon2 nye xmo makan la..sebab sebelum kaur tu dah mentekdarah nasi kt umah..sekali deah ajak juga makan teman deah...amek ko..dalam kenyang2 abes juga aku bedal fish & ciken ball noodle.

kepada sape2 yang nak rasa makanan yang lain dari makanan malaysia bole la try makan kt sini yea..kedai ni kat dalam ampang point tingkat 2, so far menu2 yg aku makan ni memang sedap, kalau dulu kan sebelum deah memperkenalkan aku ngan kedai ni masyallah..kalau lalu kedia ni aku tutup idong wei! tak sangka plak rupa2nya sedap menu2 dia hehe..
 
 xde keje hee
 tak sangka plak aku damia pandai makan pakai chopstick, aku pon makan pakai sudu hehe
Menu Aku : Glass Noodle Soup with Chicken Ball
Menu deah  : Glass Noodle with dumpling
ni dia nye sayur jeruk & cili sebagai pelengkap
deah aku ada pantun2 kerat utk ko..
bangun pagi tak gosok gigi
lenkali blanje la lagi
muahahahaaaaaaaaaa..lebiu darling..
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

16 ribu orang memberikan idea bernas:

amiey lee said... [Reply to comment]

nmpak sedappp je

mummy_ayu said... [Reply to comment]

kat ampang point tu yer..selalu lalu tapi tak pernah try pun...

watyz said... [Reply to comment]

x pernah try restoren lain selain melayu or kelantan. nmpk menarik jer. pandai mia pakai chopstik...

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

hahaha... sedap pantun dua kerat tuh...
tp jgn tak gosok gigi plak... ekekekk...

pandai damia pakai chopstik...
klu aunty konpem mee tuh terburai jatuh... muahhaaa...

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

pantun hakak untuk deah..

Gosok gigi setiap pagi,
Belanja akak sekali :)

wan nurul hezrina said... [Reply to comment]

sedap ek?nampak cm ok taste dia.

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

samalah kalau lalu mesti tutup hidung tak tahan....tapi sebab nana kata best bolehlah cuba lain kali

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee

bukan nampak je
tp mmg sedap heee

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
ahh try la..
sedap tau

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
aku pon makan pakai sudu hehhee
xreti wei

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya
heheh tau xpe
klw saya la
banyak jatuh dalam mangkuk blk dari masuk dalam mlt

Nana said... [Reply to comment]

@AyuArjuna BiGoshh
hahaha
deah kena jawab ni

Nana said... [Reply to comment]

@wan nurul hezrina
yupp bez

Nana said... [Reply to comment]

@cik Jue Aka Ibu Farisyah
hehe btol..
mmg sedap
try la

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

haihh..kena jwb pantun pulak..
jatuh tergolek dlm perigi,
nasib baik xde buayo,
bukan velagak or meninggi diri..
takat belanja no problem punyo!!!

tiefazatie said... [Reply to comment]

wah..bestnya...mkn free..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...