MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, October 21, 2011

dinner FREE @ secret recipe :)

aceh..ceh..mementang la dapat voucher secret recipe kan...sonok je menambahkan lemak kt SR kan?kekeke...ari ahad lepas masa abes tgk cite the cat ada masa lagi sejam stengah sementara nak tgk cite real steel, ktorg g makan dulu kt SR.

amrul oder meatball spageti, damia banan split, aku amek ice blended capucino & lasagne.hagak lama aku tunggu menu aku sampai..sudahnye sampai amrul dah abes makan, lasagna aku tak sampai2 aku g tanya kt staff dia mana aku nye lasagna??bole dia kata meja aku ada oder 3 menu je..padahal aku oder 4!!

haih menyirappp nye aku..dari lapo tros jadik xlalu nak makan, staff dia dtg lg tanya aku nk oder apa, aku dah marah gile ni, aku tunjuk je kt menu tanpa bercakap sepatah pon sebab aku dah sakit hati..bila aku tunjuk menu tu dia kata lasagna dah abes...haih..lagi aku menyirap dia tanya nk oder apa??aku ckp xpelahhhh xnak oder dah kenyang!

haish..sakitttt ati aku..mmg dia nampak aku tarik muke 14 kt situ..sevis hampeh btol! amek oder mcm mana ntah...rupa2nya bukan aku je kena kat situ deah kata dia banyak kali juga kena kt SR situ, ada je menda yg tak kena...komplen kang baru tau..seb baik masa nak bayar tu manager dia minta maaf sebab staff dia salah amek oder..

nak balik tu aku kuorkan 4 keping voucher yg dapat adiah tu total RM39.90, belen 10 sen xdapat sebab mmg klw guna voucher tu klw ada belen dia burn, jadik kena klw nk bli apa2 kena lebih RM10 klw lebih RM10 tambah la duit skit
ni mmg peberet aku ni
amrul nye meatball spageti
banana split damia gmbr blur skit
comotnye
kali ke-2 plak dinner @ secret recipe mengunakan voucher PREE , ari selasa lepas, deah & kak maria nak makan kt wangsa walk, apa lagi dah tentu situ ada SR, tambahhhhhhh lagi lemak hahaha...

gambar sekalian di bawah nun dari iphong deah cantik gak kan gamba dia
oleh sebab ari ahad tu lasagna dah abes kan.makanya kali ni aku oder juga lasagna sedap tapi oily..bercinta aku ngan kolestrol

muke orang penat yg bekerja kuat deah kata hehe..dah tu time dah kul 7 malam...xde nye la bedak2 dah...
muka orang baru blk keje gini la...eyebag astaga...jelas dan nyata mcm kena tumbuk ngan laki hehehe
skali lagi ice blended cappucino tetap jadik kechintaan hati
penutup kata carrot cake share makan be3 sedap makan panas2

banyakkkkkk lagi voucher free aritu kot sape yg baik hati nak tukar suka sama suka voucher & cash money bagi la tau yea..(xde la banyakkkk mana pon dah tinggal 26 keping, sebab dah dapat 2 orang tuko so total cash money yg berjaya di convertkan setakat ni RM130, minggu depan dapat lg RM80, ada tu yg dah slamat masuk dalam perut pon & ada yg kasi kt org)nak cari lg 3 orang je cukup la..bole bawa duit tu jadi duit poket g oliday kat ladang stoberi hik2...& bli sovenir utk korang mcm bese lah..FM kan..cam xbese plak
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

42 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

nasibak guna voucher free , kalo tk sure hangin kn...carrot kek SR mmg sedap

juelee said... [Reply to comment]

kat cameron hehhee

Echa said... [Reply to comment]

apa voucher SR yg ko nak tukar ngan cash tu... hehehehe.. ble tau tak

watyz said... [Reply to comment]

nmpk sedap je lasagna tu beb...

mummy_ayu said... [Reply to comment]

cedap2.....

azlin mrs'Hairil said... [Reply to comment]

ice blended....slurppppp

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

hangin je kan...nak2 tunggu lama...pastu makanan yang kiter pesan x do....adoii

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said... [Reply to comment]

sabojelah kes ko nie nana .. ada setengah2 SR servis cam hampeh jer .. slah ambk order la .. apa yg kita order tu takder la .. geram aku ..

~ana~ said... [Reply to comment]

nana, kalau aku kan..bg je sedas kat manager tu....

banana split tu nmpak sedap..fuh...

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

haishhh.... meatball spageti tuh menambat hati la... heheh

GoJeS said... [Reply to comment]

upssss....meh la tkr voucher tu ngn kami...nk kasi voucher free tmbh 1 nite xdpt kan;(...
meh kte tkr voucher SR ni ke cash money plak;D
leh la kami p menternak lemak kt SR;)

syariza09 said... [Reply to comment]

aar muka org blk keje mmg camtu, muka penat..hihihi

atty's said... [Reply to comment]

beshnya dpt mkn kt sr free.

amiey lee said... [Reply to comment]

wahhhh ko nk g cameron ke...huhu bestttttttttt

syanasaid said... [Reply to comment]

wallaweiii..hebat gile mkn SR jek
heheee
bagus la ade org tukar cash kan
aku xgaji lg..kalo gaji & ade plan nk mkn SR mmg aku tukar gak

lia said... [Reply to comment]

fav aku gak air ko tu... perghhhh

..:::isainz:::.. said... [Reply to comment]

erm...sedapnya...ni yg wat teringin nk makan SR ni...

p/s: hi nana...suka baca u blog story...salam kenal yer...

fieda said... [Reply to comment]

wah..bestnya dpt mkn free kt SR..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

dapat makan free memang best ....

Alycia said... [Reply to comment]

kalau kt la dpt.. mmg ari2 mkn kat sr kot haha..

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
hahah tau xpe
seb baik la free

Nana said... [Reply to comment]

@juelee
hehehe
sebenarnya entry ni dah lama wat
tp kan dok selit2 entry semalam lupe ejas

Nana said... [Reply to comment]

@Echa
cash voucher
aku nak tuko sama nilai ngan cash money
1 voucher rm10

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
mavelesss beb sedapp

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
kenyang smpai pg esok hehee

Nana said... [Reply to comment]

@azlin mrs'Hairil
heheh peberet tu

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
tau xpe
orang dah la tgh lapar
nak ngamok je rasa

Nana said... [Reply to comment]

@Nurul Diana@Mama Adam Aidil
tu la pasal..
geram je

Nana said... [Reply to comment]

@~ana~
bukan salah manager
staff dia yg salah amek
xbaik plak nk marah kt org lain heee

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya
daging dia bapak besar

Nana said... [Reply to comment]

@GoJeS
hik2 mekaseh jiran..

Nana said... [Reply to comment]

@syariza09
hahah
tak leh nk kaber dah

Nana said... [Reply to comment]

@atty's
heheh klw bayo jrg2 la dtg makan si ni kekeke

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
insyallah klw xde aral heheee

Nana said... [Reply to comment]

@syanasaid
hehe xpe2
bebila ko nk tuko nanti gtau ek
klw ada stok lg la hehe
aku tgh usaha nk tuko cash ni

Nana said... [Reply to comment]

@lia
hehe taste kita sama

Nana said... [Reply to comment]

@..:::isainz:::..
hai..tq yea sudi baca blog saya heheee

Nana said... [Reply to comment]

@fieda
hehe tu la..
bila free lagi sedap kakkakakaa

Nana said... [Reply to comment]

@cik Jue Aka Ibu Farisyah
yg tak sedap pon jadi sedap kan ehheee

Nana said... [Reply to comment]

@Alycia
adeh klw ari2 xlalu la kot
tp klw kek ok jek ehee

einz said... [Reply to comment]

em...dapnye...rugi tol salah teka aritu...huhu....

tiefazatie said... [Reply to comment]

wah...best gle mkn SR!untung ah sis..hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...