MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Sunday, October 16, 2011

duit dalam heartbeat dah RM200!

wah...sungguh2 tak caya tau...dah lama wat tak endah je ngan HB ni..sekali buka minggu lepas selepas berbulan2 tak buka nengok2 duit dalam tu dah ada RM200!!
wah..tq ye kawan2 yang sudi klik2 tu...
tak caya ke?jom nengok
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ha..kan tu..jumlahnye RM200- 179.07
jadinye pendapat aku RM20.93 hehehe..jangan berangan ler nak dapat RM200 ntah bile tahun ntah nye nk merasa RM200 kot...hehe..tapi ok la..sebab apa tekejut gak aku..last aku buka dulu RM7 lebey sekali dah lama xbuka dah jadi RM20 lebey..jadi la kan..sikit2 pon sape nak kasi?


nasib baik aku tak tutup acc HB ni..sebab aritu kan aku dah malas dah tau sebab nengok duit dia mcm xgerak je..hehe..xpela..aku wat mcm xwujud je..HB ni..tau2 lagi 5 bulan akan datang aku cek dah ada RM50 ke kan?bole la cash hehe...come on lagi RM29.07 nak cashkan..haih berjinggut

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

17 ribu orang memberikan idea bernas:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... [Reply to comment]

tek mustahil nko leh dpt..
hehehe, takpe laling.. sket2 lama2 jd bukit..
aku lama dh tak ngecheck.. wape sen tatau.. ;-p

ZYASH said... [Reply to comment]

Mungkin lepas ne wet mencanak naik kot...

~ain said... [Reply to comment]

macam mana nak buat mendalah ni? tak pandai....

lia said... [Reply to comment]

Ko blogger famous... Ley dpt nyer la, amin...

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

Wat suspen je nana ni.. Hi3!!! Mana tau kot btul2 smpai ke rm200 tu nnt.. Hi2!!!

SyUhAdA said... [Reply to comment]

x lama lg bleh cashout la tu..

Lily@MamaZaraZareef said... [Reply to comment]

hehehe..baru nk jerit kejelesan sbb akaun nana dh rm200..mklumlah, blog mcm nana ni tk mstahil leh cecah rm200 skjap jek kan..=p..kite punye pon baru rm20 lebey..tak gerak2 pon..hhahahaha

watyz said... [Reply to comment]

ishk2.. ye ye je aku baca beb. tertipo rupa nye. tp kalo dh rezeki sape ble tau kan... :)

Nana said... [Reply to comment]

@?Leily|Ummi Alya Husna?
hehe tu la
aku malas nk cek
sebab naik dia sen2 je kan biar la

Nana said... [Reply to comment]

@ZYASH
amin2
harap2 la

Nana said... [Reply to comment]

@~ain
bole carik kat label HB situ ada tutorial

Nana said... [Reply to comment]

@lia
pemes menda nye weh..
blogger ikan bilis je hehe

Nana said... [Reply to comment]

@Salina@IbuAqil
harap2 masin mulut seme heee

Nana said... [Reply to comment]

@SyUhAdA
lama lagi tu hehee

Nana said... [Reply to comment]

@Lily@MamaZaraZareef
hehe tu la pasal
mcm xgerak je
tu psl malas cek
sekali cek nengok banyak

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
hehe angan2 je dulu wei

tiefazatie said... [Reply to comment]

haha..xpe sis..impian..hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...