MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, October 3, 2011

gambar2 dalam entry lama hilang! tolong aku

pagi2 tadi jue ym suh tgk blog dia...kenapa gambo2 kat blog dia xde gambar...aku pon xdapat nak tolong sebab aku tak reti sangat bab2 ni..sekali aku saje la nk cek juga blog aku..kot2 ada masalah yg sama..sekali aku cek entry broga kosong..xde gambar!, entry fraser hill pon sama juga...aku cek entry tahun 2009 & separuh dari 2010 seme nye xde gambar!
adeh..kenapa jadi mcm ni??jue punya abes seme hilang gambar..aku nye plak ada sesetangah en3 je yang hilang gambar nye..korang ada ke juga yang jadi mcm ni??aku dok kesian2 kat jue last2 aku pon kena sekali!

ke korang tak perasan?cubala try random je cek entry2 lama..kot ada yg senaseb ngan kami..adeh..camne nak wat ni?

cam gini la dia kuar  dalam entry2 lama

sape2 yang dapat tolong aku menyettelkan masalah ni..ada sesuatu utk korang...

15 ribu orang memberikan idea bernas:

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

aku pun tak tau naper...tak pat nak nolong...

Cik Sara said... [Reply to comment]

Entah.. Baru tahu mende ni bleh berlaku ek? Nak check jugalah..Huhuhu.. Bertabahlah kak ye..

Check lagi pas-pas ni..

mummy_ayu said... [Reply to comment]

wah..napa jadi mcm nie..kena check ak nie...tapi memang tak tau nak buat apa kalu jadi mcm nie..

Zie Fauzi said... [Reply to comment]

erkkk...tak tau pulak jadi mcm ni.. tak check pun sebab semua entry2 lama baru je pindah masuk hosting baru..semua ok..

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

td me try check2 entry kat notts--so far rasanya tak de yg hilang...em..risau gak kot2 hilang kan..

Myra Jay said... [Reply to comment]

Maybe under mantainance kot..

Myra punya alhamdulillah ok :)

mama tisya said... [Reply to comment]

rsnye coding tu...ada save tk b4 jue tukar2 tu..cher try copy blk coding lama...sebab rasanye korang berdua je takat ni

Zie said... [Reply to comment]

Pernah jadi gak cam ni gara-gara tukar email yahoo ke Gmail last skali semua entry jadi camni. habis semua yg join ga tak ada gambar, jenuh nak buh balik gambar mana nak ingat..

http://sayangkuzie.blogspot.com/search/label/Sayangku%20zie

http://sayangkuzie.blogspot.com/search/label/Hari%20keluarga%202010

ni antara entry sebelum asingkan Blog GA dan Personal ..

Semua habis hilang... huk huk beserah jerlah...

kalau ada cara nak dapatkan balik nanti inform yer...

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

eh blh eh jd mcm ni..kalo kita gelabah jgk.

~ana~ said... [Reply to comment]

td ada jugak tgk kat blog jue..hu3x...

ana pun x check entry lama..ntah2 blog ana pun ada..hu3x..

syanasaid said... [Reply to comment]

eh nk cek gak ler
debor nye kalo hilang

mama maman said... [Reply to comment]

ish..ish.. tak reti lak nak tlg.. kalu dah ada solution hebah2kan kat kwn2 ye..:)

zh-ena said... [Reply to comment]

nak check jugak la

mama rifQy said... [Reply to comment]

nape ek..smalam check,ok je

tiefazatie said... [Reply to comment]

ifa ada gak picture mknn ilang nie..ntah pesal..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...