MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, October 29, 2011

kami memerlukan bantuan anda

hai korang..morning dah bekpes blom?aku blom bekpes lagi ni celik mata buka laptop vote contest safi hahah....kritikal dah hidup aku skang ni ngan deah skali lah..dalam kepala xde menda lain balik keje tukor baju vote...kat opis time lunch hour ngadap pc vote....sampai malam tadi aku mimpi pasal contest ni ada peserta main tipu sehari masuk vote dia dah 200k hahaha...kritikal...kritikal sampai membawa ke mimpi

adeh..tarikh tutup sebulan lagi wei..lama lagi ktorg akan berkeadaan mcm ni, aku tau bukan senang nak menang kan?tapi xde yang musthail ktorg kena usaha gigih..tanpa bantuan dari korang pon xbermakna juga...so tq yea kepada kwn2 yang sudi like, stakat pagi ni vote dah 24K lebih...

aku ada ubah syarat contest yang mana korang klw nak vote, hanya vote gambar yang kat bawah ni je, semalam dah keluar kat wall safi pasal KLIQ 2INTIM8 punya vote dah lebih dari 5k.memandangkan gambar ni vote nye paling banyak antara 2 gambar lain tu, makanya aku rasa better kita fokus gambar ni je lah..

korang..tolong vote lagi...kalau korang malas nak klik banyak2 pon atleast sehari 10 klik ke ok juga..aku sgt2 hargai...

vote gambar ni ye korang..tq...


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

dh klik byk2...mmg kritikal kalo dh mimpi camtu..hehehe..smoga korang berjaya

Hanih Borhan said... [Reply to comment]

amboih,sampai t'bwk dlm mimpi tu,haha...

juelee said... [Reply to comment]

dah vote dah hehe semoga menang..

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

sampai termimpi2 dah tu..
harap2 menang
kami tumpang gembira ;)

mama rifQy said... [Reply to comment]

alwitzzzz vote 4 nana dan kawan2 nana!!

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

wahahaha...gile la kite..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...