MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, October 7, 2011

kerana kanda dinda turutkan

pagi tadi la..tgk gambar ni kat opis dah la tengah dok minum air masa tgh tgk gmbr ni..sekali nengok tros tersembur kuar air hahaha...lawak gile nih....

ni la di katakan kerana kanda dinda turutkan..lautan api lagi sanggup di renangi xkan la..muka kena katup ngan tong besau gajah ni tak bole kan?hahah....aku rasa pompuan ni xde rasa malu la kot sebabnye muka dia di cover penuh so orang xnampak pon muke dia..apa nak malu kang?heheeh....

cian dia..maybe xde transport lain selain motor..ni mesti kes ada masalah bekalan air ni kan g carik tong air heheheh...

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ribu orang memberikan idea bernas:

Qhaifa Nur said... [Reply to comment]

kasihannya wife dia..tak kan lah sampai gitu, manalah nak pergi ni..

senyum saya sendirian bila tgk gmbr ni...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

LOL :) survival ni..

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

Hik3!!!! Ina dh tgk picca ni semalam nana, memang lawak.. gelak besau dibuatnya.. ;))))))

ieda said... [Reply to comment]

aloh .. kawan2 akak cakap nie stail tudung skrg .. x yah lilit2 dahh tutup jeee .. muhahahah sabo je :)

Ely Hasrul said... [Reply to comment]

betol ke nih??? adoiiii xlarat nk gelak dahhhhhh.. if tgh bwk moto lalu kt sblh mau aku jatuh sbb terkejut hahahhaa

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

muahahahha...stylo la macikkk...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

perghh..dasyat ni!!! sanggup tu...huhu

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

hahah sian tau kt dia..apa lah suami dia ni.

tiefazatie said... [Reply to comment]

mmg gle dasat nie!

mama rifQy said... [Reply to comment]

aaaaahh..kesian kan....

Mama Gee said... [Reply to comment]

biooo betikkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...