MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, October 18, 2011

makan BESARRR di sponser sahabat lama

ari sabtu lepas ktorg g makan besarrr di sponser sepenuhnya oleh azrah,kawan skolah yg juga owner kedai makan tmpt kami berkumpul.konon2 nak wat reunion la...tak ramai yg datang masing2 ada hal kot...xpela..orang tak ramai tapi makanan banyakkkk heee..kami makan puas2...

masakan dia masyallah..superb! maveles! very2 delicous! tak tau apa aku nak cakap lagi...masakan ni seme pekerja kedai azrah yang masak & ada juga yg azrah masak sendiri, azrah ni ada kedai makan dekat dalam koleh swasta area kampung pandan tu..kebetulan aritu budak2 tengah cuti sem, jadi kedai mmg xde orang..kalau tak kedai tu penuh ngan student.

menu2 yang dihidangkan : ketam kari, udang goreng tepung,tomyam seafood, 3 ekor siakap 3 rasa, 2 ekor siakap steam, sayur campor, kerabu mangga, air laici & buah, ni la kali pertama aku rasa masakan dia yang sedap setanding tempat peberet aku kat hawina, kiranya pasni kalau nak g makan tempat sedap, sini antara tempat yg aku akan singgah.tapi nye orang luar xbole masuk sebab dia dalam kawasan kolej kan..kawan2 bole la.

sonok..jumpe kawan2 lama..mcm2 cite, macam2 gosip hik2..apa2pun tq banyak2 dekat tuan umah azrah & aie sebab hidangkan kami dengan makanan yang lazat2 belaka..semoga allah mencurah2kan rezeki kat korang...haih...sampai arini teringat lagi kesedapan makanan diorang ni..

ketam kari, aku kan xleh makan ketam, tapi nak rasa juga..amek pas makan bibir mcm bengkak hee
 udang goreng tepung perfect!!
 tom yam seafood terbaeek!
 kerabu mangga, aku makan skit je sebab mangga dia jenis masam, kalau mangga lemak mmg aku ratah dah ni, aku xtahan masam
 siakap steam paling sedap aku pernah makan serius!
 siakap 3 rasa pon sedap juga
 sementara tunggu kawan2 lain sampai hidang2 dulu
 masing2 dah kelaparan...makan!!
 posing time..muke berpeluh2 time ni
 aku sorang je tersesat haha..lain2 ni seme budak2 kelas 5 kekwa, aku sorang je 5 mawar tapi sebab aku jenis bole kamceng ngan budak2 kelas lain..tu xde hal nak join diorang
 tukang masak yang disegani hehe..air tangan diorang..pergh...beruntung bini2 diorang hehe
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

24 ribu orang memberikan idea bernas:

fieda said... [Reply to comment]

fuyoo..meriahnya....:)

Qhaifa Nur said... [Reply to comment]

amboi banyaknya yang diorder, kenyang makan..

SoLy SoLicious said... [Reply to comment]

bikin perut berkeroncong je ni..haisshh

amiey lee said... [Reply to comment]

bila makan reramai mcm ni..selera bertambah2

wan nurul hezrina said... [Reply to comment]

aduusss meleleh air liuq..mmg semua item di atas nun fav aiii..sodapnyer

mummy_ayu said... [Reply to comment]

wah..semua pun nampak cedap2..meriah tu....

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

tgh hari tgk gambo tomyam seafood telan air liur mak nak..

atty's said... [Reply to comment]

terus lapar perut ..tgk semua menu yg sedap2

syanasaid said... [Reply to comment]

meriah gile menu
udang tepung tu lawa ler dia buat

mama tisya said... [Reply to comment]

menu yg sedap2 belaka...lprrrrrrrr

azlin mrs'Hairil said... [Reply to comment]

menu yang menyelerakan...nyum2

tiefazatie said... [Reply to comment]

pergh..mmg nampaks edap gle!

Nana said... [Reply to comment]

@fieda
heheh ni pon ramai xde ni

Nana said... [Reply to comment]

@Qhaifa Nur
bukan oder
tapi tuan umah yg dah sediakan menu ni
kami tukang makan je heheee

Nana said... [Reply to comment]

@SoLy SoLicious
hehehe sorry yek

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee

tau xpe..
mmg semput aku nk abeskan lauk seme heheee

Nana said... [Reply to comment]

@wan nurul hezrina
hehe sama la kita
ni seme peberet ni
bese oder klw g makan

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA
hehehe
samo la kita..
kelaparan dibuatnye

Nana said... [Reply to comment]

@atty'shee
mgm sodap kan
mabeless

Nana said... [Reply to comment]

@syanasaid
tu la
cantik molek je kan
aku penah wat skali jd mcm tu

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
tu la pasal
seme sedap2
tak tahan woo

Nana said... [Reply to comment]

@azlin mrs'Hairil
heee sgt2 menyelerakan

Nana said... [Reply to comment]

@tiefazatie
bukan nampak je
tp mmg sedapp heheee

Lily@MamaZaraZareef said... [Reply to comment]

beshnye org belanja makan besarrrrr...rezeki..nmpak sedap2 sume lauk pauk..=p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...