MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, October 10, 2011

menang 2 tiket wayang killer elite

alhamdulillah...menang lagi kat cinemaonline..tapi menang hadiah saguhati je..dapat 2 keping RAM movie passes.dalam wallet ni pon ada 4 keping RAM movie passes menang kat asia media tv, tak pakai pon lagi..tapi xde exp date dia lambat lagi 31 october.

contest ni kena anta through sms, aku anta sekali je..tie breaker dia kalau kita dalam pasukan tentera sapekah aktor yang kita nak berperang sama ngan kita?aku jawab la arnold susahnakeja tu haha..sebab aku suka tgk aksi2 dia dalam filem ala ketenteraan nampak tangkas & berani ha gitu la kot aku nye slogan, tapi dalam bahasa omputih mak bedai je keah oi..tambah garam gula kasi secukup rasa..hehe

tapi nye..yang lecehnye dia bukan mcm biasa g preview screening..tiket ni kena amek kt opis cinemaonline kat PJ nun..alahai lemahnye...bile mana plak aku nak ke sana ni...suh je la sape2 nanti tlg amekkan kot ada sape2 yg keje area2 PJ, nanti banje la gula2 20 posen hehe...


saya yang beruah sukanye
kemenangan ke-10 @ cinemaonlie
kemenangan pertama utk oct 2011
total 2011 : 151 kemenangan

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

13 ribu orang memberikan idea bernas:

lia said... [Reply to comment]

cter cenggini aku minat.... tp xde masa nak p skng hu3...

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

rezeki tu..asik menang..tahniah

ieda said... [Reply to comment]

tahniah dikk !
enjoy the day ... :)

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

congrats!
sgt ade ong maaa... ;)

mama tisya said... [Reply to comment]

mmg ratu wayang ni..tahniah

mummy_ayu said... [Reply to comment]

congrats!! murah rezeki..selalu dpt tgk wayang free... :-)

Nana said... [Reply to comment]

@lia
sama la wei
aku ni dah lama tak tgk wayang dah

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
alhamdulillah
rejeki heheee

Nana said... [Reply to comment]

@ieda
hehe tq kak

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZakwan
tq nad...hehe rezeki

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
hahaha
save duit dah

SyUhAdA said... [Reply to comment]

wahhh..thniah..bes tu..

tiefazatie said... [Reply to comment]

wah..sis nie untung ah..tgk movie free sokmo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...