MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Sunday, October 9, 2011

opah's semperit nak oder silakan..

STICKY MODE

dalam entry semperit paling sedap ada yang tanya macam mana nak oder kuih semperit ni?ok...entry arini aku details kan sikit siap dengan gambar2nya sekali..wat pengetahuan korang..tempahan ni di buka bukan sahaja utk hari raya, hari biasa pon bole..tapi bergantung kepada permintaan juga la..tahun depan juga aku akan start jual kuih semperit ni..tahun ni xsempat la..tak terfikir nak jual..lagipun aritu ramai juga yang tanya xde jual kuih semperit ke..jadi kalau korang nak..bole beli kat sini k...

mcm yang aku dah bagitau semalam ada banyak perisa antaranya perisa asli, stoberi, coklat,keladi & pandan. harga bagi botol besar 60 pcs RM28 & botol kecik 30pcs RM15.harga bagi perisa2 yang lain juga sama...(harga2 ni tak masuk cas antar ye..)

kalau ada sape2 yang berminat nak order bole sms aku 012-2394156 , senang cite nak tanya ke hapa sms je..aku bole teros reply ( jangan nak salahgunakan no aku ye..)& bayaran bole di buat di maybank acc aku no a/c 162209940659 fauzana ismail, email nanamrul@yahoo.com

rasa dia aku boleh jamin memang sedap..sebab di buat menggunakan BUTTER, kalau korang kata tak sedap korang bole lempor balang tu kat muke aku..hehehe...kot raya haji bln 11 ni ada yg nak oder bagitau ek..kuih ni bukan aku yang buat, tapi mama kak maria yg wat,(salah sorang geng BFF)

ni balang besar 60pcs RM28
kuih ni special skit rupa dia bolat lain dari yg lain
ni botol kecik 30pcs RM15
 contoh perisa stoberi
 yang ni campuran ada coklat,original, keladi, stoberi & pandan
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ribu orang memberikan idea bernas:

[-suziey-] said... [Reply to comment]

wei..nape xckp ade yg campur perisa..ala msti dh terlambat aku nk order yg perisa campur2 kan..huhu..

notti netti said... [Reply to comment]

wah! fes time nengok kuih sempret bolat...nak order lah.

Hafizah Haruno said... [Reply to comment]

klu nak COD camner plak?

watyz said... [Reply to comment]

kalo lah dekat... :)

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

Menarik le yg perisa strawberry tu..

ieda said... [Reply to comment]

wah2 yg warna warni tuu x menahan tuu .. sedap nampak dikk , nampak ranggup je :)

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

keladi paling sedap..! mcm ase aiskrim keladi tue..walllaaa...!

anamizu said... [Reply to comment]

wahhh kalerful la..
terliur plak tengok T___T





luv,
cik ana :)

fazilzura said... [Reply to comment]

cm muruku ghupe nye

notti netti said... [Reply to comment]

best giler.....makan smlm suziey punya... aku nak order lagi utk besday anak2 aku.

mummy_ayu said... [Reply to comment]

cedap2..nak order lagi nanti tau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...