MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, October 12, 2011

pemenang nye ialah..

ok...kita dah ada pemenang untuk teka2 kat mana amrul lahir...ramai sungguh la la jawab amrul lahir kat penang kan??nehi..nehi...amrul bukan lahir kat penang ye...hehe...nak tau tak sape yang pandai mengentam??
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
pemenangnye kak nida, memang ada orang lain jawab melaka, tapi kita amek sape yg paling pantas la ek..
kak nida sila pilih nak FM yang mana satu tau
emailkan address akk kat saya nanamrul@yahoo.com
ni ic amrul yg terpaksa di kaburkan...tp nampak kan..muke comei amrul tu wlpon aku kasi kabur?hehe..
amrul lahir kat melaka..nengok ic dia 04 tu negeri mana murid2??
yee..betol melaka

kepada yang xmenang jangan putus asa..FM ada 18 lagi..jangan riso hehe...korang tunggu je la ada lagi soklan2 aku akan tanya...mekasey sudi meneka..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

16 ribu orang memberikan idea bernas:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

la ..melaka rupanya...

Myra Jay said... [Reply to comment]

Tahniah kak Nida :D

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

nak join lagini...

amiey lee said... [Reply to comment]

hahaha kak nida hentam dan larikkk...so kak nida kna kasi kat kta walaupun kta teka salah ahahhahahaa

larikkkkkkkkkkkkkkkk

Alycia said... [Reply to comment]

alaaaaa... bukan penang ekk hehe.. soalan lain please.. nk fm jugak ehhe..

mummy_ayu said... [Reply to comment]

oo..melaka..tahniah kak nida!!

tiefazatie said... [Reply to comment]

haha..org melaka eh..hihi

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

oooooo orang Melaka.. ;) Tahniah pd pemenang.. :D

Nida said... [Reply to comment]

adeiiii..... nak putus urat pinggang akak (bukan urat kentut ek) duk gelak.. bila hentamanku mengena... Sebenarnya entah kenapa bila tengok wajah Amrul tu, memang rasa dia org Melaka (mungkin Kak Nida pernah belajar kat Melaka kot, tu yang dapat rasa... hehe).

Kak Nida nak yang gambar tapak tangan tulis Langkawi tu.. sebabnya Kak Nida tak pernah lagi ke Langkawi.. kesian kannnnn....huhu

Ena said... [Reply to comment]

eheheheheh..

Tahniah..

Ya ALya said... [Reply to comment]

tahniah pd yg menang....

Cik Bambam said... [Reply to comment]

ehhh..melaka ker? ahhaha..hentam2 pon betol ek!! ekekkeke

Nisa Greennnpanda said... [Reply to comment]

la.. xsmpat nk join..huhu~..

[-suziey-] said... [Reply to comment]

ooooo dia org melaka..waaa ingtkan dpt semperit free..keekkeek:D

mama tisya said... [Reply to comment]

oh amrul lahir kt melaka

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

wahhhh... tahniah nida...
pandai menghentam rupenyer...
hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...