MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, October 20, 2011

pemenang voucher secret recipe

ok meh kita nengok sape yg kena...
jawapan kepada soalan itu ialah...
15
kenapa 15?hee..kan aku dah kata sempena beday amrul 15/10 aku nak bagi korang adiah..jadi dalam banyak2 no kat voucher tu aku pilih lah date beday amrul

ekceli ada 2,3 orang juga jawab 15 tapi yg terpantas noor fatin

untuk 2 orang yg menjawab dengan betol tapi tak berapa pantas korang juga akan dapat hadiah saguhati

emailkan address korang kt nanamrul@yahoo.com

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ribu orang memberikan idea bernas:

Myra Jay said... [Reply to comment]

Tahniah pada yang pandai meneka tu :)

Cute MuM said... [Reply to comment]

tahniah..
wah.. makin hebat sue meneka..

Lyz ^ EroL said... [Reply to comment]

tahniah..xdok rejeki ibu mengandung...wakaka

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

sue mkin teror!

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

suka2.....
nanti kak jue email...

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

alamak x sangka je...yela kan.amrul kan kongsi bufday ngan sue...kikiki...TQ nana

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

tahniah bg yg menang tu...sy pon dapat makan secret recipi FREE sempena besday sy. BOSS belanja semua staff :D

azlin mrs'Hairil said... [Reply to comment]

tahniah kpd pemenang
nana nak contest lagi he3..

NOOR FATIN said... [Reply to comment]

nakk!! hehe kejap ek saya emel. sori saya baru tengookkk ;)

NOOR FATIN said... [Reply to comment]

saya dah emelkan dah sis! thanx :)

tiefazatie said... [Reply to comment]

alo..xbertuah..sob2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...