MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, October 13, 2011

rahsia KURUS


sticky mode

TESTIMONI TERBARU : Fatin, ibu kepada 2 orang anak telah berjaya menurunkan berat badan sebanyak 13kg selama 3 bulan selepas melahirkan cahaya mata yang kedua baru2 ini. Sepanjang tempoh berpantang, Fatin memakai set Premium Beautiful secara berdisiplin selama 16 jam sehari. Dari 63Kg kini Fatin telah kembali ke bentuk badan ideal iaitu 50kg. Hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih. Betul tak?

Untuk info PROMOSI dan HARGA ISTIMEWA, jangan segan2 malu2 untuk hubungi saya :

Sukma - 0192655884
memang berkesan PB ni kalau ko betol2 dispilin, mcm aku ni ha..kejap pakai kejap x haha...tpai klw aku rasa badan dah mula kembang aku sarung la PB..senang xyah nak bersenam2 nak2 orang pemalas mcm aku ni ha..PB je solution nye...

7 ribu orang memberikan idea bernas:

Gieyana said... [Reply to comment]

Yang gemuk nk kurus..yg kurus mcm aku nk gemuk sket! Weh..da tips nk gemuk sket tak? Aku hari2 mkn mcm2 tp x nek2 pon berat bdn!ekekkeke

IntaNBerliaN said... [Reply to comment]

sy sm cm gieyana.. tips nk berisi sikit ada x.. hihii

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

hihihi kgie~minumlah gain weight..eh ke dh cuba

mama rifQy said... [Reply to comment]

bile kite nak kurus gak ni nana??

wan nurul hezrina said... [Reply to comment]

nurul ada beli PB nie tapi jarang guna..mmgh leh kurus ek?malas nak pakai.beli mahak2 bg almari pakai

ieda said... [Reply to comment]

wah2 memang terbaik kan
kena usaha jugak ..
jaga pemakanan tu memang penting :)

tiefazatie said... [Reply to comment]

wah..hebat..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...