MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, October 14, 2011

semanis kurma versi idaman pharma

wah..ustazah bahiyah nak datang opis la...ni ustazah bahiyah yang original bukan yang semputtt tu tau haha....beznye...ada program ala2 semanis kurma kat opis nanti...dah lama dah opis tak panggil penceramah2 datang opis..sesekali pergi majlis ilmu ni seronok...banyak menda kita bole dapat..

nengok la..kalau muka aku xmalu nak amek gambau ngan ustazah hehe...


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

wahhh best tu...sue dah penah jumpe waktu dier buat ceramah kat opis sue..mmg best dier ceramah...anak2 dier mesti guide dier...

mama tisya said... [Reply to comment]

mesti dpt bergmbr mcm die dtg kt opis kita aritu..best dgr die bg ceramah

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

akak mmg suker ustazah bahiyah nih...
suker tgk cara dia berckp...
dan mmg suker sgt semanis kurma tuh...
nnti amik gambo la nana... hehe..

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

nana, jgn hang plak yg semput tgk die berceramah tau, haha =p
'maniskah kurma itu..?' haaa.... (semput) haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...