MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, October 20, 2011

stoberi belen buat kek..

ari tu wat kek beday amrul kan letak stoberi atas kek nun..pastu ada la belen dalam 15 ketol lagi...+ topping kek tu pon ada belen..klw ikut aku memang xabes la nak makan 15 biji stoberi tu stakat 4,5 tu aku boleh la telan lagi..klw dh banyak tu xtermakan lah aku..

ari selasa ritu aku bawa la belen stoberi ni kasi budak opis yg gile sgt ngan stoberi coklat ni..dari aku membazir baik aku kasi orang yg suke kan...haih..harap2 jadi la g cameron bulan depan nak makan stoberi presh hehe...
 
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

27 ribu orang memberikan idea bernas:

Nazz@Purple said... [Reply to comment]

yumm...erm..nak jgk..

fieda said... [Reply to comment]

terliur plk tgk pic ni...

mummy_ayu said... [Reply to comment]

yum yum..
nie yg kes sama tu ek? tapi Nana nya lagi menariks la..

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

like 20 juta kali
strawberry fresh mmg sedap
tpi aku lebi prefer black cherry or blueberry fresh..
nak2 klu buat compote..
meleleh...

lia said... [Reply to comment]

aiyooooo tgk strawbery cokelat ko, mcm terliur kekdahnyer wpon aku x mkn strawbery cokelat....

CaDLyNN said... [Reply to comment]

wooo..strawberry celup coklat..sedapnyeee

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

xpe2..kalau amrul xjd..kitorg sume jadi..hahahah

~ana~ said... [Reply to comment]

waaa...terliur nya....

syanasaid said... [Reply to comment]

aiyakkk sgt lazat itu gambar
hehee
aku pn tgh planning nk gi CH
rindu teh tarik dia
hehee

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

tergoda....

atty's said... [Reply to comment]

nak ckit..nana

Ya ALya said... [Reply to comment]

i love strwberry coklat.....

watyz said... [Reply to comment]

sedap nyer!!!

♥MAMASYAZA♥ said... [Reply to comment]

akak pun dah lama tak pegi cameron. tapi esok tok umi nak pegi ngan tok ayah

Nana said... [Reply to comment]

@Nazz@Purple
heheh meh la dtg umah

Nana said... [Reply to comment]

@fieda
hehe ala bese2 je

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
ahh ni la kes sama tu eh ayu nye lg menarik tau

Nana said... [Reply to comment]

@Sidratul Muntaha
hehe xmo oder stoberi ke aku nak g CH ni

Nana said... [Reply to comment]

@lia
hahah ko try la
aku ritu xsuke stoberi gak
sekali mkn stoberi coklat sedap plak

Nana said... [Reply to comment]

@CaDLyNN
hehe akk xmakan pon bg org je

Nana said... [Reply to comment]

@~diAhOntHeblOg~
aku dah call dia dpt cuti katanya heheee

Nana said... [Reply to comment]

@~ana~
hehe masam la stoberi tu

Nana said... [Reply to comment]

@syanasaid
heheh aku tau dah
ko mmg suke teh tarik CH kan heheee

Nana said... [Reply to comment]

@.::Lynn::.
hehehe

Nana said... [Reply to comment]

@atty's
nanti dtg umah eh

Nana said... [Reply to comment]

@Ya ALya
suke ke?

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
aku xmakan pon heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...