MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, October 24, 2011

yeay..menang tiket wayang lagik cite IN TIME


tiket free lagi untuk ratu wayang hehee...alhamdulillah..menang juga cite IN TIME, contest ni aku masuk 3 nama tau, nama aku, nama amrul & nama nana BFF. yang ada luck nama amrul je..deah plak xmenang.
cite ni tengok mcm bez je sebab justin timberlake plakon nye..harap2 bez la..

tq cinemaonline..ada 2 tiket dari cinemaonline yg blom pakai lagi, cite killer elite & sector 7, save duit aku bulan ni nengok wayang pree heee..aritu pon nengok wayang cite real steel je yg berbayor.

wawa..kalau wa xboleh pegi nanti kita nak tiket tu yea..hahah dengan muke xmalunye


kemenangan ke-12 @ cinemaonline
kemenangan ke-8 utk oct 2011
total 2011 : 158 kemenangan

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

16 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

mmg ratu wayang tull..tahniah

notti netti said... [Reply to comment]

isk isk isk...idola betol ko ni...aku pun dah mula terikut...astagaaa....

GoJeS said... [Reply to comment]

byknyeeee tikettt..thniah..leh jd duta cinemaonline ni..hihiih
eh..header baru ke..baru pasan...
cantik,cumey,sweet!;)

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

nak 1, hehe!

congrats nana! :)

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

bestnyer....tahniah..buat header mmg sosweet...gaya ala2 romantik gitu...tp kalo gambar ngan amrul tu ada yg cantik lagi...mesti bestkan/.

amiey lee said... [Reply to comment]

hee lama plak aku tk jenguk nk join cinema online... sbb pikir2 bukan dpt g tgk punn....

tapi kalau dpt leh bg kt ko kan..huhuh rugi plakkk tk joinnn

mama rifQy said... [Reply to comment]

wah untungggggggg!!!!

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

congrats ratu wayang heheh

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
hehe tq

Nana said... [Reply to comment]

@notti netti
hahah ko jangan la nk idola2 hehehe
aku menang kt nuff baru sekali
klw nuff aku serender skit sebab banyak persaingan

Nana said... [Reply to comment]

@GoJeS
hehehe
seme contest kita sapu
ada yg menang ada yg tak

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZakwan
heheh mau ke

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
tu la..
xde plak amrul dalam gmbo tu
xpe la lenkali wat ps

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
hehe xpe klw ko menang ko kasi aku je heheee

Nana said... [Reply to comment]

@mama rifQy
rezeki

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
adeh la mz ni hehee
ratu plak jadinye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...