MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, November 11, 2011

ada apa dengan date hari ni 11.11.11?

saat entry ni dipublishkan kami sekelorga kat dalam masjid, sempena dengan date yang cantik arini, adik ipar aku (adik lelaki amrul) akan bernikah dengan dia punya buah hati fara

dapat lagi saorang biras...hee pon ada blog juga..dua2 biras aku ada blog nampaknye hehe..sorang lg xkan korang xkenal kot..jue

semoga semenye berjalan lancar...jeles date kawen diorang cantik hehe..tapi date kawen aku dulu cantek juga..


08.07.06 hehehe..nak juga tu sebok date cantik lalalala...



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

16 ribu orang memberikan idea bernas:

watyz said... [Reply to comment]

tahniah!! sama ngan adik mamatisya la...

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said... [Reply to comment]

wah rata2 amik date ni tuk nikah..member lin pun ambik date ni, adik ipar mama tisya pun kan..

apa2 pun semoga berbahagian hingga hujung nyawa..

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

ramai org kawin ari ni heheh

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

betul3..ramai kawen arini..ayah damia pun sibuk snap2 gambar pengantin harini..

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

tahniah dpt biras baru ;)
juelee tu biras nana gak ek?

ramai pilih tarikh arini
adik mamatisya pun kan?

kite dulu takde pilih2 yg cantek2 pun, haha!
tau ada cuti panjng n cuti skolah jek, kekekekekeek...

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

adik amy pun sama jugajk nikahkan arini?!
uhuuh.
tahniah!

sue zainun said... [Reply to comment]

mesti ramai yg kahwin harini kan..sama mcm adik mama tisya la..huhuhu
kita punya date kahwin xcantik tapi date besday cantik..harini lah..:p

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

mmg ramai org kawen hr nih...
amek tarikh cantik kan???
tok kadi kene ot hr nih sbb ramai tol org nikah... hehehe...

date akak kawen pon cantik gak nana....
2-9-99.... hahahha... nak jgk tuh....

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
tu la hehe
sama plak

Nana said... [Reply to comment]

@Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿
bez kan date lawa

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
tu la
elok juga ari jumaat

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZakwan
ahh juele tu wife adik amrul no 2 hee

Nana said... [Reply to comment]

@Sidratul Muntaha
ahh ramai lak kawen date ni

Nana said... [Reply to comment]

@sue zainun
wah happy belated beday..

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya
hahah nak juga tu kan date cantik kui2.../

IntaNBerliaN said... [Reply to comment]

oo jue tu biras nana upenya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...