MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, November 30, 2011

alhamdulillah..duit RM100 menang dari mamypoko dah masyuk

seperti yang dijanjikan..orang mamypoko ada call aritu masa 11.11.11 dia kata duit RM100 yang menang contest mamypoko tu nanti akan di masukkan 30/11/11 pagi tadi terus cek, tengok2 dah ada dah duit RM100 mcm yang di janjikan

syukur alhamdulillah..RM100 bagi aku banyak juga..ye la..dapat free kan...sape nak kasi?simpan je la duit ni kot2 nanti nak topup g oliday tahun depan hehe..skang ni dah start menabung utk tabung holiday mabul aiseh..lambatnye bulan 2...tegedik2 nak g animum heehe animun la sangat


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ribu orang memberikan idea bernas:

mama rifQy said... [Reply to comment]

wowwww..rezeki nana mmg masyuk!!!

ieda said... [Reply to comment]

tahniah dik

yelah duit free sape nak bagi .. bila menang tuu kira rejeki lah kan :)

mama tisya said... [Reply to comment]

best2 duit dh masuk akaun

Gieyana said... [Reply to comment]

rezeki ko tu rajin joint contest..congrats!

Lily@MamaZaraZareef said... [Reply to comment]

bertmbah masyuk rezeki contest nana skang yek..dh start menang hadiah2 lebey besar..hehehe..apepon, jeles part bercuti kat mabul tuh..kitorng ni lamer gilerrrr tk bercuti yang jauh n bersungguh2..huhuhu

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

tahniah beb....banyak seratus tu mcm2 boleh beli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...