MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, November 17, 2011

BE-31 menjelma

ala..nape dia muncul kat blog sinun?aii dah lama tak hapdate..suam2 kuku je blog sinun..xpela..kan dah orang nak kasi aii terima je..hehe..

ingatkan nak cashkan tapi lom cukup lg jumlah had pengeluaran..xpela..bior dia kumpul bebanyak sket..nengok standard chartered tu cepat je dia naik walaupon amount nye xbape banyak jadi la kan..
 be ke -31 utk 2011
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

amiey lee said... [Reply to comment]

berpusing2 mata aku tgk jumlah be ko heeeeee

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

me tak de BE--berzmn dh tak de BE kat blog me tu..

ARIFFDA said... [Reply to comment]

bestnye...

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said... [Reply to comment]

mak aiii nana banyak nya be awak..kita punya be satu iklan xsmpai 2hengget pun hehehhehe

| SUE | said... [Reply to comment]

wahhh bestnyer! dah lama tk dapat BE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...