MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, November 29, 2011

tiket wayang + perfume

serius sejak dah slow masuk contest kg blog mmg dah lama gile xdapat hadiah dah..xmeriah mcm dulu dah post box umah mak aku tu..klw tak tiap2 mgu ada je surat, ni ada la belen2 lg adiah yg organizer baru anta.

ni menang complimentary pass cite abuya, ram complimentary pass (dah ada 4 masuk yang ni, 1 pas utk 2 orang) cd artis cina mana ntah pastu voucher jelly aku geram pasal complimentary pass abuya tu..nanti la aku luah perasaan
ni adiah ga klasik kita kot keypochee kasi dah lama dah aku pon dah lupe hik2

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

kite pun lama posmen tak dtg anto adiah
baru dpt tadi gak, hehe

ieda said... [Reply to comment]

minyak wangi tuu yg x tahan ..

akak pun dah lama x berGA .. huhuh moood entah kemana huhuhu

shark said... [Reply to comment]

tang perfumes tu best hahahha :)

Gieyana said... [Reply to comment]

aku pon mmg malas gila nk masuk contest..tgk owg masuk ja..:)

mama rifQy said... [Reply to comment]

na pon sama..dah lama tak bercontest!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...