MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, November 25, 2011

dinner @ saba restaurant

sabtu lepas kawan sekolah belanje dinner kat restoran saba, dekat je ngan umah, tak pernah terjah pon sebelum ni...kawan aku ni dia baru balik dari dubai, nak kata baru tu idok ler..dalam bulam 3 lepas dia balik malaysia lepas dekat 2 tahun dia keje kat sana...oleh sebab sebelum dia berlepas ktorg ada buat party sikit untuk dia..tu agaknye dia banje ktorg dinner ni kot ye la orang baru balik keje kat dubai masyukkk tuh hik2...

klw ikutkan ada la 5 orang insan terpilih yang hida nak belanje..tapi 2 orang lagi kawan masing2 ada hal..aku klw ikut kan ada hal juga tapi aku cuba untuk xde hal sebab orang nak banje nye pasal kan hehe rezeki kata orang jangan ditolak....orang nak banje kita ok je..siap aku angkut amrul sekali...hehe dah orang suh bawa laki tak kan nak tinggal kan sian plak amrul kang dok sensorang kt umah

pestime makan restoran arab..wah...sangat sedappp makanan kat sini bole la pasni ajak amrul makan sini lagi..sebenarnya dah lama dah tingin nak makan restoran arab sebab asik nengok entry ana g makan kat restoran arab manjang...tp aku klw bab2 nasi ni aku kureng..aku suke dia nye kebab je.

ingatkan mahal sangat harga ok la..bole terima akal lagi
 nasi mandhi kot yang ni kamben nye
chicken kebab aku nye sedapp
amrul nye chicken shish tawouk haihs...nyembur nak sebut haha
  yana nye beef kebab paling sedap ni
orang yang banje ktorg yang dok tepi dinding tu cik hida
ni seme kawan2 satu kelas form 4 & form 5 tq hida..banje ktorg 
damia hangus skit mukanye time ni almaklum la..baru blk mandi laut
hida kasi souvenir dari dubai damia dapat tshirt, aku dapat FM dubai

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

18 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

sedap2 belaka....
kebab tu paling menambat selera ;)

[-suziey-] said... [Reply to comment]

waaaa menariknya kebab..oo dia dr dubai ek..bestnye dpt sevenier dubai lagi..

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

bestnya kebab...

mama tisya said... [Reply to comment]

restoran arab ni mmg best nasi nye...mmg lain dr nasi beriani...tp kalo nk sedap try mkn kt ar rawsha..lg sedap...

wah best dpt fm dubai

lia said... [Reply to comment]

nasik mandi fav aku... slalu mkn kat saba & sana'a area cyber...

adarnadzmie said... [Reply to comment]

nasi mandhi tu nampak sedappp...hehe

Amyra Chuari said... [Reply to comment]

padan la cam kenal je org2 tu...mmg kenal pon...heheheh...

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZakwan
ahh kita xminat sgt nasi dia tu
tp kebab mmg sedap gile

Nana said... [Reply to comment]

@[-suziey-]
ahh keje kt hotel kat dubai...jadi chef
tu dia dah bese makan makanan arab
dia nk banje pon makanan arab hee

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya
aduh mleleh air lior bb nih

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
kita mmg xminat sgt makan nasi2 dia ni
suka kebab tu mgm mabeles la

Nana said... [Reply to comment]

@lia
owh banyak gak ek
cwangan saba ni
aku kureng arr nasi2 minyak ni

Nana said... [Reply to comment]

@adarnadzmie
try sikit je
sebab xbape suke
tp mmg lain dari nasi minyak kita
xde kuah pon
mkn ngan lauk tu je

Nana said... [Reply to comment]

@Amyra Chuari
apa tak kenainye
satu skolah kan hehe

~ana~ said... [Reply to comment]

nana, apa lagi..lepas ni al rawsha kg pandan plak....heh3x...

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

mkn org banjer mmg bertmbh2 kesedapannye,hahahaha,tersembur2 nk sebut ye nana,yg penting delicious!

e.l.i.z.@ said... [Reply to comment]

adoiii lapa la plak tgk mknn mlm² buta nihhh
eh sat sat, kwn nana yg freehair tu namanya yana ke?

aryana qistina...... said... [Reply to comment]

salam..hye sis nana..salam perkenalan...nasi arab kat restoran saba ni memang sedap....fuhh memang terangkat la..hihi..ada cawangan juga di cyberjaya....huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...