MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, November 29, 2011

dinner @ subway

sebelum ktorg g nengok twilight tu singgah makan kt subway kejap..gile kebuluq aku...dari tengahari xmakan apa2..diet la kunun....so dinner tu ktorg makan lite2 je sandwich yang bapak beso..haaa..kemain nak makan mulut kena ngaga luas2 tidak dibenarkan utk kaver2 cun klw makan subway ni untuk orang2 baru bercinta tak digalakkan makan subway ni..takut korang segan nak buka mulut seluas mulut buaya hehehe....tu blom tambah ngan sos +mayo tercomot2 tepi mulut..

makan tak pandang kiri kanan dah...kali ni aku date berdua jek ngan falsya..eh silap 2 stengah..lupe kat damia aahaha...dah tu deah outstation kan..falsya amek gmbr aku, aku amek gmbr falsya..hik2 klw ada deah mmg ktorg keje tadah muke je...pastu gambar seme terbaekk...

ni baru 2nd time aku try makan subway, deah la yg ajar pon..aku ni kan jenis xsuke mencube..tp dah deah suh try masa dia bli aritu sedap la plak...mmg sehat makanan ni.penuh ngan sayuran sesuai utk orang diet

ni aku nye nama dia jgn tanya aku tak tau hehe yg aku tau inti dia ciken
falsya nye BMT kot klw xsalah
nxt time bole try yg lain plak


sya, ko mmg nampak slim! good joob 2 weeks tu go..jeng2..11.12.11 kepak kebung kepak kebung..darah maneh ni

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

14 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

lama dh tk mkn subway..mmg sihat makananan ni..kenyang kn

wan nurul hezrina said... [Reply to comment]

masa memula makan subway mmg tak geti nak pilih bahan sendiri=)lama2 baru ok.n sedap lagi=)

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

so far lom pernah try heheh teringin gak :)

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

sekali je pnh try subway.. sebab gi mkn subway dgn teman tp mesra ni lah kantoi ngan bf.. hahahaha

Falsya said... [Reply to comment]

nnt aku bwk ko try makan bende lain plak..hehe..naaaaa,lg 9hari je na..seram mak nie..ko,diah n nana keding wajib dtg okayh..

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sue tak penah try lagi....nak gak la try...tp falsya mmg da'bomb tau kulus saja..jaaaa...kikikikiki

mummy_ayu said... [Reply to comment]

sedapnya subway....mcm Amy gak..dah lama tak makan..
kitaorg ari tu, makan kat dlm wayang je..sbb nak cepat..

~ana~ said... [Reply to comment]

sedap kan subway ni.....kenyang pun lama sikit..:)

watyz said... [Reply to comment]

kalo g kl nanti nak try la.. :)

leeya said... [Reply to comment]

wow nmpk sedap..nak try nih..:)

amiey lee said... [Reply to comment]

heee lama dh tak makn subway

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

sedap nyer subway.......nyum nyum

mama rifQy said... [Reply to comment]

allalala..suweet je bakal pengantin !!

Cik Bambam said... [Reply to comment]

kita pon mkn jugak last week! suka giler subway.. mmg mknn terbaik untuk diet..hahahaha.. (sedapkan hati sndiri)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...