MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, November 9, 2011

kek batik bertopping coklat

ha..sampai je aku kat subang umah makcik deah malam lepas kita beraya haji lepas, ni la keje aku...deah buat kek batik utk jadik hantaran tunang adik dia pastu dia nak kelainan skit dia nak letak topping coklat mcm aku wat kek coklat tu..pastu nak siap tulis selamat bertunang...gegas2 la aku malam tu datang subang nak nyiapkan kek batik deah ni

bese orang wat kek batik xde topping2 kan?ni special la skit..nak wat utk antaran kan?tutup skit sebekut mary yang meriah di sana sini tu..topping tu last week aku dah buat kat umah deah, dia simpan dalam peti ais tinggal nak tuang je..aku siap bawa nozzle & krim untuk tulis2 atas kek batik ni


 cilok gambo deah dah edit
 keje aku tukang boh topping & tulis je
 tu je la...yang aku bole tulun2 pastu aku tolong wat semak haha...

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

13 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

simple but nice...suke3...nak try jugak...

mama fieda said... [Reply to comment]

amboi tekunnya nana deco2..hihi...

mama tisya said... [Reply to comment]

kek batik special ada topping

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

tiba air liur meleleh huhu

Cik Azizah said... [Reply to comment]

peh marveles! sedapnya kak!

Qaseh said... [Reply to comment]

suka2....

Zana Nordin said... [Reply to comment]

kreatif sungguh
dari kek batek biasa
leh transform jadi kek batek luar biasa

he he he..lama tak buat kek batek

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

wowieee..spesel ni siap buh topping..

CaDLyNN said... [Reply to comment]

nmpk sedap!

Izan Ishak said... [Reply to comment]

namapak sedap tul tu nana...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

teringin nak mkn kek batik heheh

Lily@MamaZaraZareef said... [Reply to comment]

lain dpd yg lain tuh kek batik bertopping coklat..menarik..=D

watyz said... [Reply to comment]

tulisan dh cantik... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...