MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, November 22, 2011

kenapa blog jadi mcm ni??tolong!!

adeh korang..tolong la..sape tau apa punca sebab dan musabab blog aku jadi gini.....aritu dah jadi sekali dah aku baru perasan entry tahun 2009, 2010 dia kuar symbol mcm bawah ni
mcm dalam entry ni

tadi aku saje cek entry g cherating, baru lagi g cherating tu..
sekali kuar simbol gini plak...hah sudah..penat2 je aku masukkan gambar seme..abes ilang...aduhhhh sedihnye weiiiii sakit nye ati aku ni...nape jadi mcm ni?????????

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

14 ribu orang memberikan idea bernas:

Ku Azhar said... [Reply to comment]

mungkin sbb lebih quota kowt...quota utk gambar just 1gb je..ku pn dh nk full dh...ku start blogging bulan 5 tahun nie..

juelee said... [Reply to comment]

huhu saya paham perasaan tu.... hari saya makan minggu gak nak ilang sedih... nak tolong pun tak tau apa punca, even blog saya skang pun takde gamba gak.. gambo dulu seme dah ilang cam blog kak long ni jugak la...

Ardini Humaira said... [Reply to comment]

uiskk.. dni pun tatau. risaunye kalo jadi dni sob22

mama rifQy said... [Reply to comment]

xtau la nana!!! nape la leh jadi gitu..pelik!!

mama tisya said... [Reply to comment]

ler..jd blk ke...

JaSSNaNi said... [Reply to comment]

opppsss... apasal tu ek? hmmmm.. susah hati kalau blog banyak2 hal ni.. cam akak pun.. hari tu leh view separuh je.. yg mana yg apdet semua tak dapat view.. entah pasai apa.. susah betul kadang2 dibuatnya..

Anastasyea Aida said... [Reply to comment]

Kurang pasti la pulak krn tak pernah terjadi lg kat saya. Nak tanya, image nie nana punya ke or ambil dr link blog lain. Kalau nana punya, cuba check dekat picasa. (apa2 gambar yg kita upload kat blogspot ada kat sini. Kena log in dulu blogspot) Kalau bukan, mgkn owner tu dah tukar image status supaya x boleh sharing dgn blog lain <-- saya rasa la .. Maaf .. saya x reti sangat. =)

link picasa = https://picasaweb.google.com/home

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

quota utk upload pic byk lg ker? kot2 sbb quota ker apa kan...

Echa said... [Reply to comment]

ke.. gambar tu dah delete kat picasa tu?

eB ezrin said... [Reply to comment]

raser kalo jadik g2 sbb gambor kena relink... sbb kami wat web kalo g2 la jadiknyer. reason x tau psl pa.. tapi mmg kena relink la.

Falsya said... [Reply to comment]

adoiiii...sayangnye n gambar ilang..sume ke pe..

wan nurul hezrina said... [Reply to comment]

tak tau plaklah nape.tak pakar.

Mr Tuto said... [Reply to comment]

Mungkin gambar tu telah dibuang.

Kelip Kelip Comel said... [Reply to comment]

salam,akak,cmner,,dh settle ker psl gmbr tu..blog kte pun jd cm tu gak..nk buat cmner erk..sedihnyer..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...