MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, November 15, 2011

kisah di sebalik kek birthday

kek ni deah anta kt umah aku dulu malam ari jumaat tu, sebab nak seprise kan falsya, malam jumaat tu plak falsya tido umah deah kan..so xnak la dia tgk kek beday dia ni...elok je aku amek kek ni dari deah, aku letak la atas sofa kejap nak kunci pintu sekali ntah bile masa damia datang dia angkat kek tu pastu aku ckp damia jangan pegang! teros dia letak balik kek tu dalam keadaan terbalik,

aku cecepat la buka kek tu dengan harapan topping dia keras so xde la melekat kat kotak..sekali buka2 amek ko...cacat jadi kek nye...menierit aku panggil nama damia!! cecepat dia lari masuk bilik g kat amrul..hahah tau takot aku marah!, nama NANA tinggal huruf N je nama falsya plak hurup FAdah ilang..adeh cecepat aku call deah kata kek dah cacat...(masa tu aku tak terfikir plak yg aku bole je tulis balik atas kek tu)

deah kata ratakan je topping tu pasut tulis balik, nasib baik la aku mmg ada krim tulis tu kaler merah...berkat dengan sedikit ilmu penghiasan yg ntah hape2 tu kan..aku kasi oter la balik..mcm bese la tulisan aku nampak agk menyeramkan haha..tapi xpe..kek tu kek sedap brownies choc seecret recipe jadi xde hal la klw tulisan agk huduh skit hehe

cam gini la rupa kek bila damia dah terbalikkan dia...
 abes melekat nama nana kat kotak kek tu
 memula aku nak wat corak gini pakai sudu, tapi mcm pelik je, kasi ratakan dia balik
 pastu aku wat garis2 gini je..tulis huduh2 dah siap

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

13 ribu orang memberikan idea bernas:

Myra Jay said... [Reply to comment]

Ok jugak, nampak cantik..

Kreatif jugak akak ni :)

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

naseeeebbb baaeeekkk..!
:)

p/s : rasenya tadi kite tersalah wish la..kite wish besday kat nana n deah..sbnrnye pada falsya n nana kn?
sori sesangat! ^_^

Lelord said... [Reply to comment]

cun je beb

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

sib baek terror2 deko...klu ayu antar balik cam tu kat deah hahahaha

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

x pe yang penting nana terrer bab menggubah ni...

wantie said... [Reply to comment]

pandai ko modified kek tu yer. kalau haku le, kalau dah rosak pakai rosak terus jer...

Cik Bambam said... [Reply to comment]

heheheh.. jgn kata damia.. kita pon lari kalau dah buat salah cam tuh..hehehe

syanasaid said... [Reply to comment]

nasib kek jd cacat kt umah tukang buat kek
kekeke

lia said... [Reply to comment]

nasib rosak kat umah bakers... he3

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

kreatif yg last tu trus jd cantik..hikhik

~ana~ said... [Reply to comment]

nana, ko ni mmg kreatif la..btw, yg ko buat dgn sudu tu pun ok apa..lawa gak...

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

aku setuju ngn ana..lg cantik yg sudu tu..ko nape xanta dlu kt aku pic tu..hahahahhaha aku kan QC quality control ko..muahahahah

watyz said... [Reply to comment]

aku pon ade kes haru pasal kek cume lain version dr ko.. hahhaha
tp yg ko wat pakai sudu tu cantik la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...