MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, November 2, 2011

magee goreng special

ari ahad tak de g mana....oleh sebab ari sabtu tu tido umah deah, jadi bekpes di sediakan oleh cef deah, magee goreng special, guna bahan apa yg ada je..tapi serius sedap, berlumba2 aku ngan damia makan...kemain banyak damia makan smpai sendawa mcm naga hahaha...

aku memang tak ajar damia makan magee, tp sekali sekala mcm gini xpela...dah darurat pon kan..memasing kata berat bontot nak bekpes luar...jadi makan apa je yg ada kt umah...lepas makan sambil terlentang2 xmandi pagi meneruskan aktiviti pengevotan hahaha....

tq deah susah payah masak utk ktorg..bez klw g umah deah, tetamu sure takkan kebulur..ada je manda dia nak masak bagi kita makan, deah minggu depan amrul xbalik lagi, klw nak aku teman bagitau ek haha...dah mcm umah no 2 aku dah umah deah ni

magee goreng chef deah
kemain laju makan, pastu men tipu abes di kutip ayam dalam pinggan hehee
em...dapnye deah....
 asal entry sama je ngan deah ni hehe....jangan di tanya sebab weken aku mmg dengan deah, amrul dah 3 minggu xbalik, sebab nanti amrul balik cuti 2 minggu, tu dia xbalik..
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

27 ribu orang memberikan idea bernas:

KhaiZa said... [Reply to comment]

bila dah lama tak mkn maggi... kadang-kadang tu teringin jugak.. teringat masa sekolah-sekolah dulu

mama tisya said... [Reply to comment]

tisya pn suka maggie goreng tp slalu wat biasa je..kira kosong punye

fieda said... [Reply to comment]

sedapnya nmpk maggi tu..amboi damia mkn blh tahan jugak ye..byk tu..hbis tak...??bdk2 mmg suka maggi..

azura samsuddin said... [Reply to comment]

sesekali layan megi mmg sedap, nana mencetuskan ilham utk zura nak pekena megi lunch nati :wink:

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

amboi!! awal2 pg nengok mee tu udoh lapor perut ni.. nak wat keje pun x ada mood dh.. hik3!!

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sue kat ops ni asik ngan magi goreng je la...kat sini ..tu je la ada...

CaDLyNN said... [Reply to comment]

lame dah rasenye tak pekene maggi..
nmpk sedap je damia mkn :p

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

yum yum me suka mkn maggi goreng mamak kat kedai mamak heheheh

syanasaid said... [Reply to comment]

da mcm megi goreng mamak ni
baguih dak deah tu kan..mmg menantu pilihan ni
hahaa

watyz said... [Reply to comment]

berselera tgk mia makan. meh rasa auntie masak maggi goreng gak. hehehehe

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

sedapnya..dah lama tak makan nie..
damia aunty nak sikit boleh tak

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

sedap nyer maggi goreng.....mcm kat noodle station lak tgk maggi tu

Cik Bambam said... [Reply to comment]

sekali sekala mkn megi mmg sodap kan! ehhehe

Nana said... [Reply to comment]

@KhaiZa
btol dia ada stu masa tu kita tingin nk makan kan?

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
damia ni klw nampak mmg dia suh masak je tu kena sorok klw ada stok kt umah tp jrg la wat stok pon

Nana said... [Reply to comment]

@fieda
eh tu share berdua hehe
dia abeskan ayam dalam magee tu je

Nana said... [Reply to comment]

@azura samsuddin
haha sabo je la
xpenah lg lunch mkn magee
malas nk jerang

Nana said... [Reply to comment]

@Salina@IbuAqil
ni baru magee kang ltk gambo lain kang langsung melekat je depan pc eheee

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
ish xelok makan magee ari2
hehee
patut la slim jek

Nana said... [Reply to comment]

@CaDLyNN
heheh damia ober
menda tak sedap dia sedap je
klw yg sedap apa lgi

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
yes sama..
sy klw g mamak klw xmakan roti cana
magee goreng dua tu je

Nana said... [Reply to comment]

@syanasaid
heheh tu la..
serba bole budak nye

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
hehe lapo tu
malam xmakan jadi gitula

Nana said... [Reply to comment]

@cik Jue Aka Ibu Farisyah
saya pon xamalkan
kdg2 rasa tingin je baru masak

Nana said... [Reply to comment]

@Cik FaRiZaM
ni from amsterchef deah egeee

Nana said... [Reply to comment]

@Cik Bambam
nak2 time hjg bln duit xde mmg sedap hahaaa

tiefazatie said... [Reply to comment]

mmg nampak sedap gle nie!hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...