MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, November 4, 2011

menang 2 preview pass IMMORTALS

yeah..aku memang target nak menang cite ni sebab aku tengok gazet dia gile gempak mcm bez je! amrul pon dah kata saya nak tengok cite ni..hehe...suke2 dapat tiket free..tapi sian amrul kan?aku dah tgk xkan nk tgk lagi kot..tarikh tayangan tu amrul mana ada sini...xpela..xde rejeki amrul nak tgk immortals free...

oleh sebab cite ni mcm gempak aku try masuk 4 nama, hee..nama yang naik si nana lagi skali..minggu lepas cite shark tu pon nama dia naik, memang kena buat banyak nama baru la besar peluang nak menang..aku ni bukan reti sgt nak buat slogan pon hentam je.paling bez kali ni tayangan kat wangsa walk yeha..dekat je ngan umah ni..lalala....

 deah masuk juga banyak nama, yang leka nama idil opismate dia hee
aku masuk nama nurafliana (wah dah semakin ada luck nama ko na)
syima emi tahniah! dah semakin banyak menang tiket skang ni
wan suhaini hehe...pon sama sejak terjebak ni asik2 menang je

kemenangan ke-14@cinemaonline
kemenangan ke-12 utk oct 2011
total 2011 : 162 kemenangan

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

yeehaaa...caiyok2!!

Cik Bambam said... [Reply to comment]

ha'ah! tgk gazet gempak giler!! nk tgk jugak.. ngan citer justin timberlak in time! phewww~

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

takpela..nnt ajak amrul tgk citer lain.. ;)
congrats nana! sgt bertuah lor.. ;)

p/s : opis nana kat sblh genius aulad tu ke?

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

uishhhhh cite dia mcm best.. :D kami kena beli tiket sendiri.. :D

~ana~ said... [Reply to comment]

murah rezeki la nana nih..tahniah..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...