MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, November 16, 2011

menang 2 tiket wayang @ FB asia media tv

cam bese la..aku memang gile kuasa hahaha...saje masukkan banyak2 nama guna acc adik2 aku seme...menda ni dia berdasarkan lucky draw...mmg aku masuk je seme nama adik2 aku join sekali..diorang pon bukan aktip pon fb ni..nama je ada acc...ni aku guna jenama dia..tiket ttp dapat kat aku lalala...

ada luck nama adik aku ni ha...hee..pasni aku nak register nama dia plak kat cinemaonline, lom wat lg acc utk dia..mana tau pasni nama dia ada luck lagi, tahniah juga kat uyun & syima emi..
kemenangan ke-2 utk nov 2011
total 2011 : 164 kemenangan
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

sue zainun said... [Reply to comment]

memang pernah dengar orang cakap sesetengah orang memang bertuah..kalau join apa2 mesti menang punya..tak besor kecik..huhu..bestnya kalau kita pon camtu gak kan..

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

murah rezeki sggh.. ;D

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

alhamdulillah rezeki....nana TQ semalam ye...syawal suke sangat sampai tak reti duduk diam...sebok nak menari...adohai....dah tu menjerit-jerit pulak...excited la tu...

Cik Bambam said... [Reply to comment]

menang lagik! ahhahaha.. akak komplot ek ngan org tuh..ehehhe..

tahniah! :P

KSWSK said... [Reply to comment]

wa contest2 kat fb nu pyh sket...sbb kat opis tarak fb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...