MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, November 19, 2011

menang 8 preview pass : The Twilight Saga Breaking Dawn

yeay...sangat2 happy cite yang aku nak sangat2 tengok ni..menang juga..aku mmg follow cite ni dari yang mula2 dulu sampai la skang..mmg target nak menang cite ni..tu pasal mcm biasa aku masuk banyak nama, nama aku sendiri mcm aku kata sebelum ni memang dah lama xnaik tau..ni harap menang dari nama adik2 aku je la ni...dah la dianye tiebreaker susah gile....sakit otak aku mencari slogan terbaik...

deah menang juga 4 keping, menang pon nama kwn2 hehe..aku menang 8 keping, aku ingat kalau ada lebih tiket aku nak kasi je kat sape2 yang nak..aku dah war2kan kat fb dah..sape nak tiket ni bagitau...nanti aku wat cabutan...kalau korang nak tiket wayang ni..just tinggalkan komen je kat sini...

tp aku nak bgtau dulu details pasal tayangan ni..kot2 klw korang nak tiket ni sila makesure korang bole datang...aku nak bg kat sape2 yang btol2 bole datang aje...

SCREENING DETAILS Date: 23 November 2011 (Wednesday)
Time: 9.00pm
Venue: MBO Viva Home Cheras

 owh edward..tunggu i datang jumpe u oke...hehe


 


  yang nama bapak ismail tu sema adik beradik aku, roslina tu plak opismate, aku yg tlg wat utk dia hehe...deah plak menang nama kak long & ira
tahniah juga dekat syima &ayu rafikah sebab menang..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ribu orang memberikan idea bernas:

leeya said... [Reply to comment]

kak nak jugak ticket tuh?hehe

KSWSK said... [Reply to comment]

nak.....

Syima Emi said... [Reply to comment]

dah agak dah kata bin/bt ismail tu mesti adik beradik akak.. hehehe.. tahniah kak. jumpe nanti..

mama rifQy said... [Reply to comment]

wah nana..mmg ratu menang wayang ni!! best lee..leh tengiok wayang free

AYuNG said... [Reply to comment]

wahhhh, rezeki berganda..:)

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

huhu..aku xpat g..uwaaaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...