MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, November 11, 2011

menu terakhir daging korban

semalam g koje bawa bekal..nasi impit ngan rendang (jangan berangan la aku nak masak hahah) ni seme cilok umah mak aku je..aku bawa bekal je dari umah kekekek...ni lah last daging korban yang ada..dah buat rendang 2 kilo..abes dah seme daging2 yang dapat masa raya korban aritu..

seme menu dah masak dah..daging goreng kunyit, daging singgang, sup daging & last sekali rendang daging..fuh..klw sape2 ada darah tinggi ni mau tombang seminggu makan menu daging je haha...

arini seme entry malas2 sebab autopublish..hee...janji update sudah..



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

20 ribu orang memberikan idea bernas:

KSWSK said... [Reply to comment]

klenek ngan spital ni penuh ngan org darah tinggi..huhuhu

Cik Bambam said... [Reply to comment]

kita lak kelmarin msk sambal paru.. then smlm mak masak hati lembu msk kicap..abis dah hati..hahaha..

amiey lee said... [Reply to comment]

heee aku kalau goreng kunyit ari2 pun lalu aja makan :p

lia said... [Reply to comment]

senang da abes... x abes tu yg susah hati nnt ;p

-fieda- said... [Reply to comment]

minggu ni semua menu daging..

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

tau xpe nana... mau fengsan asyik mkn daging jerk...
kt umah akak pon adee lagik tulag dan daging yg tak msk...
penuh peti ais....
adehhhh.... jemu plak asyik mkn daging jerk... huhu

shark said... [Reply to comment]

rendang sedap tp nasik impit saya kurang suka..hahha ;p

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

aku tgh pikir nk amsak daging black pepper nih..

ieda said... [Reply to comment]

nasi terhimpit dan daging rendang memang GU yg sgt2 sesuai dik .. akak punn suke :)

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

sejak akhir2 ni kita loya ah tgk daging lombu..heran betul..kalo tidak pntang tgk apa jnis mskn dging lembu

Nana said... [Reply to comment]

@KSWSK
hahah tau xpe
musim raya aji mmg ramai la darah seme naik

Nana said... [Reply to comment]

@Cik Bambam
pergh sedap tu paru
kita dapat sikit je paru
hati banyak dah abes dah ari pertama aritu masak

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
sama la
aku lg suke asli2 je rasa dia
goreng biasa je kan
baru rasa fresh & manis daging tu

Nana said... [Reply to comment]

@lia
tu la pasal..
aku mmg cpt je abes klw kt umah mak aku tu,,ramai tukang makan nye

Nana said... [Reply to comment]

@-fieda-
heheh selagi tak abes daging la..selagi tu dok masak menu daging

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya
heheheh
klw nk simpan lama2
xsedap dah jadinye kan kan
kita nak rasa fresh daging tu
kena masak selalu

Nana said... [Reply to comment]

@shark
eh xsuka nasi impit ek
abes tu rendang makan ngan apa heee

Nana said... [Reply to comment]

@mama_umar_maryam
wahhh sedapp tu...

Nana said... [Reply to comment]

@ieda
btol2
saya nk jumpe nasi impit rendang ni
bese time raya je la

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA
hahah sebab banyak sgt ko fiza
tu nak tgk pon dah xlalu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...