MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, November 29, 2011

kawan baru damia

minggu lepas aku ajak amrul g uptown danau kota saje jalan2 nak cari baju..lepas tu amrul dengan baik hatinye banje damia 2 ekor kura2 untuk jadi kawan damia kat umah..aku xde bantahan ok je...jangan nak bli sugar glider tu udah..mahai..kang tak reti jaga mati kang membazir je bli ratus2 kura2 xpe nak bli 10 ekor pon xpe sebab satu 6 hengget jek.hik2

tapi kan..xpanjang hayat kura-kura damia ni..ari isnin lepas, 3 hari lepas di beli doh mampuh kerah! (mati la dalam bahasa senang nye heee) tak tau la apa punca nye mati si kura2 tu..aku bg je makan kat dia, air tukar tiap2 ari...last2 balik keje ari isnin tu aku masuk blk bau busuk..amenda la busuk2 ni..sekali cek kura2 tu keras je tak gerak2..sah dah arwah..tak sempat nak kasi nama..dah mati cian...

nampak gaya kena bli pengganti la lagi sekor..damia dah tanya dah tu mana kura2 lagi satu?aku cakap dah campak dalam longkang sebab dah mati, lepas tu kan aku fikir eh kejamnye aku..main campak je haha..aritu aku nak cepat nak kuar lepas balik keje..xde dah fikir nak tanam ke apa aku buang je..harap2 kura2 tu xdatang dalam mimpi aku suh kebumi dia elok2 hehe...


 tgk saje bole nak bli no way ok..mahai!


 ni la kura2 yg dah arwah tu

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

Falsya said... [Reply to comment]

kurana kurani ke nama pet ko nieh..hahahahaha..

Ijah EmoTemo said... [Reply to comment]

hehehe... dulu masa kecik2 pernah ada kura2 smpi membesar dgn sihat! hihihi

SyaNa said... [Reply to comment]

la sian kura2 tu
tp nasib awal lg dia mati
kalo da jatuh syg sure lg sedih

adarnadzmie said... [Reply to comment]

sian kura2 tu...

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

hehehe,dulupon atok n nenek umar ade belikan kura2,mati jugak..pastu baru2 ni bela kucing n anak kucing,pon anak kucing mati jugak..sian btol

mama rifQy said... [Reply to comment]

amboi damia!! ade fren ye..mesti suka sgt le tuh!!

watyz said... [Reply to comment]

comel nye kura2 tu.. sian dh mati sekor.. :(

mummy_ayu said... [Reply to comment]

sama je kes ngan Ian..pun bela kura2..pun arwah kejab jer..

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

ara nak bela kucing sekor
tpai aku tak bai
pendek akte dia ank bela hewan
maslahanya kat rumah aku tkut ank2 kena asma
so..aritu belikan dia kucing menang..
dipeluk2 n dicium2 kwn tu
sedih aku tgk
tpi nak buat mcmana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...