MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, November 3, 2011

shark night korang patut tengok

ok jom nak review filem shark nigh, cite ni mengisahkan 6 orang remaja nak g bercuti kat satu kawasan tasik ni tau...sampai je diorang kt tempat penginapan, diorang pon mula lah berjimba2 dengan riangnya..masa sorang mamat niger tu dok main surfing yg tarik guna bot apa ke ntah namanye kan..mama tu tetiba kena kejar dengan shark

walaupon mamat tu kena serang ngan shark dia akhirnya di jumpai kawan2 kt tepi tasik dengan tangan sebelah dah putus!,kawan2 seme dah cuak la..masing try dapatkan bantuan tp malangnya kt situ xde line plak..

tiba2 malam tu datang la 2 ekor mamat ni naik bot konon2 nak tlg la budak2 ni dptkan bantuan..sekali hampeh....rupa2nya mamat 2 ekor ni la yg bertanggungjawab g ternak shark tu dalam tasik, mmg jahat gile 2 ekor mamat tu + ada lg sorang sherif yg mula2 ingtkan dia baik tau...rupa2nya dia pakat ngan 2 orang mamat, nak jadikan budak2 6 orang tu mangsa..

mamat 2 ekor yg jahat tu + sherif sebenarnya diorang jual rakaman orang yg mati kena makan dengan shark sebab nak kaut keuntungan..tu pasal diorang ternak pastu dia carik mangsa untuk dia jadikan binness, gile diaorang bole pasang kamera kat shark tu sebab nak dapatkan video mangsa yg kena makan ngan shark mcm sheton!sakit ati aku nengok last 3 orang jahat tu mati juga kena makan ngan shark

saspen juga cite ni tau aku bape kali asik menjerit dalam wayang, pastu shark ni plak tiba2 bole muncul depan2 mata nk terkenceng rasa, klw org sakit jantung jgn tgk la cite ni hehe..

tiket ada 4 yg pegi aku, deah & tunang dia..lg 1 tiket tu wat balut nasi lemak hehee
 sebelum masuk wayang tu chinta ati deah dengan baik atinye banje aku skali kt Carl's Jr. heee segan plak aku
sebelum start wayang masa kt luar kaunter tu tiba2 dengan orang panggil nama, nana! toleh2 tengok kak aty & firdaus dtg nengok preview alamak toyol
pastu masa dalam wayang plak baru je duduk, tiba2 ada orang tegur kak nana! toleh kanan..tengok eh sape ni ek..gelap kan, tak cam...syima...dia kata..owh..syima emi rupanya blogger juga yg selalu menang tiket wayang heee...gelap2 pon dia cam kita
cite ni mmg rating dia 18 tapi xde satu pon adegan panas..cuma plakon fomfuan dia pakai bikini je dari mula smpai abes tu la bebudak xleh nengok tu..terjojol sana terjojol sini. cite ni kuar kat wayang mula hari ni
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

14 ribu orang memberikan idea bernas:

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

hehhe bseh gak preview ni..nanti nak beli vcd lah..tak de masa nak gi tgk kat panggung ;)

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

uishhhh... seriau nk tgk nih nana...
nak2 lagi tgh peknen nih kan???
tak elok tgk...
sbbnyer konpem akak pon terjerit2... huhu...

mama tisya said... [Reply to comment]

mmg best...tp mmg ngeri gk la time yg pompuan tu kena bukak bj pastu kena gigit ngan shark..huhuhu

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

ade la nana...
kat us mgm ade tasik masin
mgm tak jauh dari laut
klu ko tgk discovery channler,byk case lembu or kuda kena gigit jerung tasik masin nih...
tapi itulah..bila screenplay dia mgm kaw kaw gila baek punya..
tu yg sikit2 suspen..
abislah sape tak pakai pantyliner..kuyup la..
ahahha

~ana~ said... [Reply to comment]

scary la jugak cite ni..kalau ana tgk mesti asyik tutup muka je..

mummy_ayu said... [Reply to comment]

best best..kena tgk nie.. :-)

♥MiZz-siHa♥ said... [Reply to comment]

kite mcm perasan nana la dr jauh..nak tegur antara ye ngan tdk je...tkt salah..mayb nana xprasan kt kot...hehehe...kt p tgk pratonton alamak toyol...bl nmpk hari tu..tertanya dlm hati je..nana ke tu???hehe

amiey lee said... [Reply to comment]

cfm aku beli dvd aja...tak kose tgk kt panggung nak bawa anak2

Ena said... [Reply to comment]

macam best pulak citer ni.. errrrr!! tapi????

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

kn die ckp laut masin ko ni..tampa kang..xdgr tol2..hikhik

fazilzura said... [Reply to comment]

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

uuhuh sob sob , x de jodoh nk jimba2 dgn awk ...
zr tingin sgt3 nk tgk tau ..

Syima Emi said... [Reply to comment]

apsal akak letak gambar kita tu..malunya kita... hahahaha... tapi mula2 tu takut salah org dah.. nasib baik bila saya cakap saya ni syima, akak ingat.. kalo x, buat malu jerr..hahahaha..

mmg best cite tu.. siap details tu akak review.. saya pon siap tutup mata nga shawl..hahaha.. pastu tanya laki saya, akak kat sebelah tu takut2 tak..HAHAHAHAHA..

tiefazatie said... [Reply to comment]

wah..bestnya sis..xpe2..pasnie leh join gak..hehehe

watyz said... [Reply to comment]

ooo...deah dh bertunang... :)
ade kena mengena x?? hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...