MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, November 11, 2011

sugar & spice

semalam lunch sesama ngan budak opis ( aku ni jarang lunch..klw btol2 lapa je baru lunch) dah 3thn lebey keje sini aku baru pes time makan kt sugar & spice ni heee..kedai nye selang 3,4 buah je dari opis aku..dulu kedai ni jual kek & western je menu dia baru2 skang ni dah ada mcm2 menu...

budak2 ni la dok kata laksa dia sedap...aku saje la nak try..ok la not bad laksa dia..tapi ada nenas, aku mgm xsuke makan laksa letak nenas & petis..sebab dia ada rasa manis2 aku ni mak pak je orang kelantan, tp kalau masakan dia manis2 aku mmg tak berkenan...hee..


menu roslina nasi goreng paprik sedap juga
 aku nye menu laksa RM5.50 masuk air ice lemon tea RM8.50 (ha...sesekali lunch bole la..klw ari2 8.50 mau makan pasir je aku smpai hujung bulan haha)
 menu syikin nasi goreng kampung
 tmpt kek kemain beso..kek ada 3 jenis je hee
 tak sangka plak sedap juga makanan kat sini..lenkali bole makan sini lagi
arini aku cuti tau...adik amrul nikah pagi ni..lawa tu date 11.11.11 nikah kul 11 pg

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

ieda said... [Reply to comment]

wah2 pagi2 lagi dah jamu mata dgn nasi grg paprik .. yumx3 dikk !

azura samsuddin said... [Reply to comment]

samalah ngan zura nana, mmg x gemor kalo laksa de nenas+petis suke yg biasa2 tu jerk ... kwn zura pun nikah 11.11.11 ;)

SyaNa said... [Reply to comment]

tu kalo letak nenas laksa asam kan
aku pn xgemor sgt
suke laksa utara pure

selamat nikah!!!

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

nyummy2!!! lapor dah ni.. ;)

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

yum yum nampak sgt sedap :)

tiefazatie said... [Reply to comment]

sedapnya nasi grg paprik tue sis!

IntaNBerliaN said... [Reply to comment]

nasi paprik tu nmpk sdap.. hihii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...