MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, December 7, 2011

akhirnya jumpe pon baju GREY

aku rasa dekat 3 minggu juga la aku carik baju grey ni...ronda carefour, ronda jalan tar usha2 ada yg berkenan tapi harga nye plak..seme menelan air lior..hahha...ahad ni falsya kan nak kawen..so kami BFF seme pakat nk pakai kaler grey..tp perantin bukan pakai grey pon hik2 saje kasi kontra sket...

ada la 2minggu lepas g uptwon danau kota ngan amrul saje carik baju grey dah jumpe yg menarik...rege RM180, yang mana patern sebijik mcm ni kat carrefour rege RM250...aku dah nk bli dah tau..siap amek gmbr mms kat deah cam bese la penasehat pesyen aku kan?hik2...deah kata nanti2 la kot jumpe kt tmpt lain ke...biar la dulu okla...aku pon relaks la...seb baik xbayar je tau..seb baik aku mms deah dulu tanya pendapat
 ni la baju yg dimaksudkan kt uptown danau kota tu, dia kasi aku RM180 kira murah la kan?sebab aku tgk bese rege 200 lebey

ari sabtu lepas...faslya ajak g jalan tar nak carik selendang nikah dia, g la ngan deah sekali..aku ckp ngan deah klw ada baju yg berkenan di mata aku, aku nk terus beli je ni....ok la ronda punye ronda..sekali masuk la satu kedai ni...tekezutt nengok rege dia biar betik murahnye???tak de fikir panjang..try baju grey dia..tapi beso..oleh sebab aku suka sgt kaler grey dia tu kan..aku bli juga..pastu aku anto oter kat kedai area2 situ....

dah sudah bli baju aku tu singgah nagoya plak cari kain meter nak tempah baju damia...seb baik ada kain lycra kaler grey...dah anto tempah dah...skang ni tinggal nak carik baju amrul je kaler grey.

ni la bajunya yg akan dilaram masa falsya kawen nanti...tu cekak mia ye bukan aku nye hee...alamak shawl aku tak carik lagi ni..ni kali ke-2 ada baju lace pertama kali dulu masa nikah..wah ober tau berlace2 bagai hahaha..yg pasti ai xkan obershadow perantin hik2

damia siap ckp mama..mcm baju kawen je..hahaha.....

aku laks yg debo2 fasya nk nikah haha..sokmo ober..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

19 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

ada lace2 mcm nk nikah jugak..hehehe..ke jd pengapit...cekak damia sama ngan tisya tp color pink & peach

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

yeeha..same kaler akhirnya..haha..kalo x ko grey gelap sgt tu..

mama rifQy said... [Reply to comment]

haahahaha..ober kah??hahahhaha..ok la tuh nana..nana kan baik ngan die.kalo kite pon nebes gak!!hehehehhe

**opppsss..kalo mai trg,,bgth tauu,,teringin sgt nak jumpe nana

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

hehhe nana ober tu hehheh

Zana Nordin said... [Reply to comment]

wah.....dah beh kurang ngan pengantin dah ko..siap berlace bagai...takpe..jadi tetamu ok ler pakai lace...kalau jadi tuan rumah orr adik beradik pengantin..habis ler....

cantik skarf damia....

btw...baju yg ko nak beli tu pun cun arrr...terpesona aku

Qhaifa Nur said... [Reply to comment]

cantik sungguh baju tu...
berkenan pulak...

fazilzura said... [Reply to comment]

hamboi2 ko .. siap lace2 lg tu kan ..

haku smlm crik2, ghupe nye adik aku ado je bj gray , aci je aku nak pakai nnt hihihihi.. kalau x , aku pakai je bj pink gray aku, ado jgk grey skit2..

Myra Jay said... [Reply to comment]

Cantik...

Mama Mia mesti meletopppssss sama cam pngantin..hehee

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

haishhh... sape yg nak nikah nih????
ober tau... hahahah

SyaNa said... [Reply to comment]

mama nak tawen ek???
hehehee

Dalila Hamid said... [Reply to comment]

cantik la bju tu....

atty's said... [Reply to comment]

tak sabar nak tgk nana gayakan..nanti

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

BFF nak tawen
kene la ober2 sket, hikhik ;)
takpe, bukan slalu pun ber lace2 bagai ni, hehe...

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sweetnyer...suke3....takpe ober2 sikit..untuk kawan...BFF tersayang tu

amiey lee said... [Reply to comment]

ye la kalau bff nak kawin memang kta yang debo hahaha

aku baru lpas sorang ada lagi dua kenduri mendatang bulan 2 n 6

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

cantik nyer . brapa rege ni? leh wat tuk tunang la.cantik .mana beli

Falsya said... [Reply to comment]

naaaaaa...berdebo3 mak tau..lagi brape hari je lg nieh..sanetk la baju tuh kan...no no no..dont overshadow aiiii..tak baekkk niehhh..hahaha..

MiErA said... [Reply to comment]

kak, kat mines banyak baju cantik n murah2..bawah 200...tp x sure ada warna grey ke x...;p

ieda said... [Reply to comment]

mau x debar BFF nak kawin dikk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...