MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, December 9, 2011

alvin and the chipmunks 3 sangat BEZ

tak menang pon dapat tengok chipmuks FREE hehehe..ekceli kan, deah je menang contest ni, tu pon dia menang atas nama orang lain, ktorg ni ngan cinemaonline mcm dah kena rejek kot haha....pasai nama aku sendiri mmg dah lama gile tak menang kat situ..klw ada menang tu seme nama adik beradik aku, mcm korang tak kenal kan aku gile kuasa muahaha..

ekceli kawan yg baik ati kasi aku tiket ni AMIEY, katanya encik suami keje balik lambat, tak sempat nak g tengok, lain la mcm aku kan encik suami keje tak balik2 haha..bukan tak balik selamanya..tp balik setiap 2minggu je.berdating la ktorg berempat diah ngan chinta hati, aku ngan damia, anne jiran sebelah opis pon menang wat pertama kali kt cinemaonline...terpengaruh ngan aku gara2 asik tgk aku dapat tiket free kan..dia mencuba nasib & akhirnya menang heee..

ok lah klw aku nak kasi review lebey2 pasal cite ni aku tak reti sebab aku memang tak tengok cite ni part1 & 2, tapi bila tengok part 3 ni kan aku mcm terfikir kejap ngape aku tak tengok cite ni dulu??sebab sangat BEZ , mcm mana aku suka gile tgk citr SMURF, mcm gitu juga la aku suka nengok cite ni, beza aku lg suka SMURF lagi kot..

senang je kalau nak tau damia berminat ke tak ngan cite tu...kalau dia tengok wayang tu sampai abes & tak tido maknanya cite tu bez lah..& cite ni memang dia tak tido kemain suka kejap2 cakap eii comel la mama..hehe pastu part yg dia paling gedik bile chipmunks ni seme nyanyi lag lady gaga, bad romance.rama..ramama...gaga ula la..la..ha gitu la damia nyanyi heheh..

apapun aku suka sgt cite ni sangat menghiburkan, sangat penuh dengan mesej yang berguna untuk anak2 kita, kena dengar cakap mak bapak ye..apa yg orang larang tu mesti ada sebabnye..orang marah kita bukan sebab orang benci, tapi orang sayang kita gitu la..kira gitu la moral of the story, bagus! cite yang ada mesej

tak berani duduk dekat hehe takut dia
tapi tetiba ajak aku pegang gigi chipmunk tu plak comei dia kata


abaikan la muke orang penat ni, baru blk keje...
antara 2 jejaka yang tengah q tu cuba teka mana satu chinta hati diah?
oleh kerana jalan tersangat lah jem nye makanya ini je la seat yg tinggal utk ktorg, 3 dari depan, agak pening kepala aku ni, mendongak plak tu...sampai masa kolek tiket budak cinemaonline tu pon perli aii lambat arini?haha...dia dah aim muke aku..ciss..masa nk bgtau aku nak kolek aku cakap under nama EMY dia kata eh dah tukar nama ke??hahaha...dia cam aku sudah...
apa2 pun tq cinemaonline sebab dah gembira anak aku..memang dia tunggu nak tgk cite ni, tq kat ameiy yang pass tiket ni kat aku..& sape2 yang dah register nak tgk cite ni kat fb dutch lady tu, silakan pergi bawa anak2 korang tengok yea.....sebab cite ni tersangat la BEST nya....aku ye2 dah reg kat fb dutch lady nampak gaya nye mcm xdapat pegi je...xpela..dah tgk tak ralat sangat

p/s : cite ni kuar wayang 15 December 2012 tau, ni preview screening

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

20 ribu orang memberikan idea bernas:

Ann@zanyra said... [Reply to comment]

yeaaaaa...sangat2 best kan..hasben siap nak beli cd die pulak.hihihi..tp tuela menahan pening pale..tp kannnn...klu tgk kat belakang2 tu ade jek seat kosong lagi..camne kte boleh depan depan eh...

mama tisya said... [Reply to comment]

tu psl tisya sejak tgk smurf diorang ada tayang gazet chipmucks ni..ari2 la dok nyanyi lagu lady gaga tu...smp tgk puss in boots aritu die ingt bw tgk citer chipmunks ni...chenta ati diah yg pki suar pendek tu ke?

sue zainun said... [Reply to comment]

my daughter pon suka tgk chipmunks nie..dah start tayang yek..mcm nak g tengok lah :p part 1&2 besttt harap part 3 nie lagiiii bestt

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

mmg akan bw la syawal tgk ni...nnt

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

memang nampak sgt cute tu :)

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

crop la nana gmba budak pakai sua senteng tu..haha

amiey lee said... [Reply to comment]

huhu best2..tk sabar nak beli cd..nk buat koleksi dlm kereta...

ari2 dok bantai tgk smurff je muka aku pun dah naik biru

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

best ye..jue pun dah dapat gak ..jue ambil kat mutiara damanasara..tak tahu nak ke tak tapi bila nana kat best mesti pergilah

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

ni yg tak sabar nak tgk 18 dis ni, huhu!
kalu la sempat...

mummy_ayu said... [Reply to comment]

dah daftar gak..tapi itme tu dah duduk seremban, tak tau la mcm mana..

Nana said... [Reply to comment]

@Ann@zanyra
hehe kiut kan
tp sakit pale la
tu la tgk kt belakang ada je seat kosong
asal dia kasi kita depan?
bengong je

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
hahah btol2..
sama mcm damia je tisya

Nana said... [Reply to comment]

@sue zainun
blom lg
15 br kuar

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
bawa2
best tau

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
btol geram je nengok

Nana said... [Reply to comment]

@~diAhOntHeblOg~
haha biar la
kasi dia pemes skit

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
hehe tq tau beb
suka damia tgk cite ni

Nana said... [Reply to comment]

@cik Jue Aka Ibu Farisyah
harus nengok tau best sgt

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZakwan
hehe klw tak sempat nad
bli cd
bole tgk ngan bb baru hehee

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
alamak jauhnye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...