MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, December 15, 2011

be baru ke 36

be yang ada 5 ketol aritu seme dah metered amount pon dah bole sangat2 cashkan..tapi memandangkan baru je hjg bulan ritu dah cashkan, tunggu la hujung bulan ni plak rugi plak tak tunggu aritu hehe kalau tak banyak skit dapatnye kan...xpe la jangan tamak sikit2 lama2 jadi bukuit hahha....

ni la BE baru dok berlegar2 kt blog contest, kt blog ni xde be dah...target mcm nak capai 40 utk tahun 2011 huwa....verangan hehe.tunggu je la smpai akhir tahun ni bape total be seme yg nuffnang kasi..mekaseh la nuff


be-36 utk 2011

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ribu orang memberikan idea bernas:

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

be aku ada seketul jek

ieda said... [Reply to comment]

tahniah dikk .. ada jugak BE .. akak nie lepas cash out belumm ada .. hurmm belum rejeki :)

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

me berzmn dh tak de BE :p

Zana Nordin said... [Reply to comment]

fuh...byk tul ko dpt BE kan...

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

alhamdulillah.. ada seketul jek..perodua..

KhaiZa said... [Reply to comment]

alhamdulillah rezeki.. saya belum dapat BE lagi pun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...