MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, December 7, 2011

beznye kena seprise

 last week ari jumaat ada la sorang wife kepada sorang staff opis ktorg ni wat seprise beday utk suami dia..wah..bila aku nengok kan..dh mcm style aku buat kat amrul pon ada..aku penah gak wat gini, wat seprise kat amrul, kt tempat keje dia, bezanya aku tak xde la kt tempat kejadian..sebab amrul kt kluang kan, aku minta kwn2 amrul arrange kan seprise party utk amrul..

yang ni plak wife dia anta kek kat opis & anak dia sekali.ktorg sorokkan anak dia dalam bilik meeting past boz pon berpakat call seme staff2 kat atas turun bawah ada meeting katanya haha..so sweet kan?sekali datang sebeday boy ktorg buka pintu meeting room tekezut dia nengok ada anak dia & kek dalam blk meeting tros muka tersipu2 malu..awak dah la putih cam udang kena bakor haha...

majlis seprise ni just dari wife zul aje, jamuan rasmi blom arrange lg..tengok la minggu ni kot nanti aku arrange...dah lama xwat beday party..bulan 10 aritu pon xdan nak buat, kena combine la nampak gayanye ngan bln 12..untuk sape2 yg terfikir nak wat seprise utk somi korang..bole la guna idea ni utk menyeprise kan somi korang



 siap ada badge

happy beday la zul...budak ni la kata aku sombong masa mula2 aku masuk keje..dia lom kenal lg ngan aku..haha..dah kenal kalu baru ko tau..diam2 aku ni...berisi ngeh2x..so lenkali jgn suka judge orang sombong ke apa klw kita lom kenal antara satu sama lain..aku ni penyegan bukan apa..nak2 ngan org lelaki kan?mmg aku ni segan skit..almaklum ler..awok dulu sekolah pompuan pergaulan ngan kwn2 lelaki amat terbatas...

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

mesti tersipu2 malu....kita pernah sekali hubby antar bunga kt opis tp bkn ada ocassion apa pn...dh wat kita rs segan..hehehe

etiey.com said... [Reply to comment]

wah suprised sungguh! msti orgnya rasa terharu sgt... mana tak terkezut bini dan anak ada kt opis

Ijah EmoTemo said... [Reply to comment]

wah sweetnya wife dgn anak buat surprised birthday! hehehe.

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

so sweeet! :)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

syoknya.........

mama rifQy said... [Reply to comment]

alalalallalaa..sangat la suweet!!!!

atty's said... [Reply to comment]

nextyear leh ar buat suprise party utk along .sbb satu opis ngn dia nanti..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...