MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, December 12, 2011

bukan 2, tapi 4 tiket ombak rindu FREE

ingat tak aritu pasal kisah penganjur ganti tiket filem abuya yang dah expired tu kepada cite ombak rindu?aku ingat kan asia media tv nak bagi 2 keping tiket je..sekali ari khamis lepas kan aku buka je envelope tara...bukan dapat 2 tiket, tapi dapat 4 tiket ombak rindu wah bahagia hidup aku, walaupon tak menang contest ombak rindu kt asia media tv tu, dapat juga tix ni sebab diorang minta maaf kasik tiket expired

mula2 aku ingt nak wat GA je tau kasi tiket ni, tapi memandangkan aku mmg rasa nak tengok lagi sekali cite ni sebab aku tak puas, nana keding pon dia kata nak tengok lagi sekali, falsya plak dia asik2 kata nak tengok..nak tengok abang eren sampai meroyan2 haha...jadinye aku rasa adalah lebih afdal aku utamakan mereka dulu...ngam2 soi dah ni 4 tiket cukup la utk ktorg berempat

haih..rezeki korang la wahai gefren kesayangaku..., kalau kata memasing kena bayar nk tgk wayang ni kt wangsa walk, total seme rege tiket ni RM48, haih..rezeki..rezeki

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 ribu orang memberikan idea bernas:

mama rifQy said... [Reply to comment]

MMG REZEKI GEFREN NANA la nii..hehheheehee

NeenaAnuar said... [Reply to comment]

waahhh jeleess!! mwmang rezeki betoi niee.. anyway enjoy the awesome movie keh! I pun dah tengok.. and seriously tak puas tengok sekalii! huuhuhu...

amiey lee said... [Reply to comment]

hee selamat bernangis nangisan lagi hahahhahaa

notti netti said... [Reply to comment]

uish..cer kasik aura ko kat aku........

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

nana mana pic falsya..mau tgk...

abah khalisha said... [Reply to comment]

abah tk sanggup nak tengok cite-cite cmni..hehehe

♥MAMASYAZA♥ said... [Reply to comment]

aku ni tak sabar nak tunggu filem tu kluar kat astro first. nak g tgk wayang for sure en. abah takmo teman kalo filem cinta..huhuhu

Fiena + Qiena said... [Reply to comment]

fulamak ! bestnya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...