MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, December 9, 2011

camane bole terlepas pandang?

tu la..kalut sangat eskited sebab senang2 je bole masuk website ariasia...booking tak fikir masa depan amek ko...bak kata falsya menderhaka ckp suami hahah..tak la..amrul tak marah pon aku booking g kelantan ni...dia cakap ok je...tapinye kan...

semalam dah print itenerary baru aku teringat eh kita puasa bulan berapa ek??sekali cek kelender...astaga..puasa kita tahun depan 21 july la.....sudah..flight aku 26 July haih..nampak gayanye penat skit la...xde la nak g jalan2 sgt cam gini

naseb baik juga kelantan ni kampung mak aku, kalau g kelantan sebab nak holiday kena book hotel ke seme kan, mmg aku kensel kot hehe...xkuasa nak berjalan bulan2 puasa...mula2 ingat nak tukar date..call AA tanya bape different kena bayar?dia cakap RM140 hah! dah sama rege tiket aku bli tu lah..baik aku bli tix ke tempat lain kalu gitu..fikir nye fikir xpela...proceed je la..pertama kali nk berpuasa kat kelantan ni harap2 ma aku ok la...


sebenarnya aku ada nengok kelender sebelum book tu, aku nengok kat sini dia tulis raya puasa ke 2, jatuh 20 sep, aku tak tengok plak sebelah tu dia tulis raya puasa pertama 19 August ok la..aku fikir klw gitu aku g bulan 7 tu tak puasa la lah...
 
sekali..kelender tu salah cetak da......orang raya ke-2, 20 August, bukan 20 september
 naseb aku la...bulan puasa pon bulan puasa la..xpe la jimat duit sikit kan?haha dah ler kelantan tu makanan seme sedap2...haha...xpe la..mungkin ada hikmah di sebaliknye..nak suh aku berkumpul ngan pakcik makcik seme buka puasa sama2 kot..mana tau kan?

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 ribu orang memberikan idea bernas:

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

selamat berpuasa :) in advance gitew :)

KSWSK said... [Reply to comment]

kira ok la tu..blk kg di bln poser..

SyaNa said... [Reply to comment]

hehee ade hikmah tu
meriah puasa kt sana
time buke tu lain kot meriah dia
xpe la bleh kumpul ramai2 terawih sama2

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

hehe...
nana, nana..
klakar le pulak..
dah macam adek kite..
gi kuching bulan pose..
nana ok lagi
byk pilihan makanan kat kelantan
kat kuching..?
nk makan payah, yg best masuk waktu awal je la, hehehe

wantie said... [Reply to comment]

Tu la kan, terlebih excited gitu. tak per ada sedar amara kat sana. leh eratkan silatulrahim

IntaNBerliaN said... [Reply to comment]

hihii.. xpala.. mesti ada hikmah.. :-)

mama tisya said... [Reply to comment]

best pose kt klate...makanan mcm2

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... [Reply to comment]

itew ler nana..
aku surf ke langkawi n jakarta..
murah gile² tp sume date available bln pose n pas raya..
bajet mau 16 sept. yg jatuh ari cuti 1 mesia tu..
ampeh, normal rate..

sudahnyer, hold ler...!
tkt bajet lari nk soping abes raye r b4 raye!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...