MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, December 30, 2011

daMIA amnan jumpe MIA sara

hajat di hati nk amek gmbau ngan lisa...tapi lisa datang lewat ktorg plak masuk cepat sebab free seat kan..xmo la dapat seat depan2 kalau masuk lewat...xpela xkisah pon xdpt amek gmbr ngan lisa..dah oenah bergambar ngan dia pon...sebelum tayangan tu adalah hero & mia dia je yg sampai dulu..jadi nye amek la kesempatan bergambau ngan mia sara...pelakon yg mia amnan minat tu hehehe....

ok la mls nk cite lebey2 nengok la betapa kiut nye mia sara nasuha ni..geram aku nengok cam nk cubit2 je anak orang ni..eh tapi mia amnan aku pon kiut gak sian dia kan org puji2 mia sara je haha...

sebenarnya nk amek gmbr ngan mia je tp si zalif ni dokong maka terpaksa la amek gmbr bersama walaupon aku tak rela haha...

mia sara kena intebiu
kemain ajak aku duk depan2 nk tgk kakak mia katanya
comei sgt mia ni

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

mmg comei mia sara..kita jumpa die time die blum fofular lg...time die br 2-3thn tksilap cz papa mia sara kwn adik kita

Zie said... [Reply to comment]

Suka denga "Mat Saja" hehehe

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

seb bek aku ade..haha kalo x wartawan keparat tu bkn main lg..eksyen..xnak bg amik gamba..

eRiNsZ said... [Reply to comment]

nana dah mcam heroin plak dok possing ngan mat saja tu hahahahaHHaaaaa

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

comelnya mia sara...damia pun sweet ;)

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

dua2 sweet.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...