MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, December 14, 2011

damia & kaftan

alamak tetiba ada orang berminat plak ngan baju kaftan damia masa kenduri falsya ari ahad tu...ok la sebab xde menda nak cite arini, meh nak up topik pasla kaftan damia ni.material dia guna kain lycra bli kat nagoya RM13/meter punya lah hazab ye nak cari kaler kelabu taik anjing ni..dah tu gedik2 nak pakai kelabu kan..redah la dari kamdar ke globe xde warna grey seb baik ada kt nagoya, bli 1 meter stengah...kesilapan disitu..konon2 xmau membazir klw bli 2 meter kan sudahnye senteng haha..

anta kat kak faiz (xofficemate) suh dia tlg jahitkan..ari ahad anta, ari kamis siap.bayaran nye FOC heee..suka sgt..tq kak faez bila dah siap bajunye ala tomei2...mula2 kosong je baju i kak faez siap kasi manik mula2 dia nak jahit, tp anak dia tak sihat aku ckp xpela aku bole jahit sendiri manik kat tengah dada tu...

walaupun baju ni agak senteng sebab tak cukup kan (salah bajet ingt cukup semeter stengah) walaupun leher dia agak luas seksi & seksa anak aku hehe..tapi aku suke baju ni..ala apa lah sangat kan klw budak kecik stakat nak senteng2 bukan orang heran sgt pon aku ingt nak pakai legging kaler itam, tp bila nengok dia xpakai lengging lg cam kiut je baju ni, tros xjadi aku pakaikan legging...xpe pasni sure baju ni makin senteng maka sesuai la di pakai dengan legging

tq kak faez sebab sudi jahitkan baju mia..bole mia melaram skejap pakai kaftan aku pon xde baju kaftan ni tau...ober ni mia..lawan tokei nampak hehhe...

baju yg mula2 siap kosong
 
 jahit manik tengah dada, manik ni dah siap2 dijahit dah batu2nye sekali tinggal nak sembat2 je
pose gaya model skit

 satu je slack kain lycra ni kalau tertumpah air berkesan nengok tu mia tumpah kan air kt baju
 manik kt dada tu sebenarnya senget skit hehe nak cepat punya pasal..ari sabtu petang hegeh2 jahit manik dada tu
xpe mia ni baru pes time ada kaftan, senteng plak tu, nanti mama nak tempah lagi banyak2 baju ni kat aunty faiz...hik2...

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

37 ribu orang memberikan idea bernas:

lia said... [Reply to comment]

betoi la nana... kalau labuh skit lagi meletop... tp still cute...

mama rifQy said... [Reply to comment]

kalo labuh sket..pasti lagi cun.....eh eh..mia pijak kain falsya! panjang sgt kainnye..hehehheee

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

cute nya damia....

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

cun baju tue ..tapi kalau labuh mesti lagi cun...tapi damia memang cunlah..mama jgn jeles ye..hahahaha

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

tu ar nana...
syg sbb singkat...
klu labuh sket mesti cantik...
apepon damia lagi cun drp mamanya...
muahhaaaa... lariksssssssss....

SyaNa said... [Reply to comment]

SENGET KE SENTENG KE DAMIA TETAP COMEL

eh apesal tercapslock
huhu soriii
wateber la mia!!!
hehee muaahssss

watyz said... [Reply to comment]

cantik sangat baju mia.. :)

Myra Jay said... [Reply to comment]

Thn depan ntah mia takleh pakai lg pe baju ni sbb nampak pendek..

Takpela, lgpun mmg cantik dah :)

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

cantik je nengok wp seksi sikit...ekekeke

pndai mama make over dgn manik..nmpk mcm beli siap dah tu..

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

cun jer :)

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

sbb die jenis kain lycra kot..
kalu jenis kain biase cukup je semeter stgh...
takpe, cun jek
dh macam mia plak panten nye, hehe

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

ni kalau beli dah siap confirm mahal....cantek arr klu buat utk my amani heheheheh

IntaNBerliaN said... [Reply to comment]

cantiklah baju nih!

KSWSK said... [Reply to comment]

kang bt kasi leret2 sket..pastu tang leher kasi bulat..sure lg vouge mia

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

x pe..mia still cantik punyer...

Alycia said... [Reply to comment]

alahai.. comeynya mia..

Nana said... [Reply to comment]

@lia
hehe xpe2
nanti nak tempah lg

Nana said... [Reply to comment]

@mama rifQy
tu la..
nanti nak tempah lg
kawen si nana plak hehe
panjang sgt dress falsya tu
sampai dipijak2nye mia heheee

Nana said... [Reply to comment]

@.::Lynn::.
hehe tq..

Nana said... [Reply to comment]

@cik Jue Aka Ibu Farisyah
tu la..alkisah salah ukuran hehee

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya
hahha xleh jadi gini
mmg nk tempah lg hehee

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa
hahah besar nampak tulisan kekekee

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
heheh tq

Nana said... [Reply to comment]

@Myra Jay
xpe thn depan nk buat lg 1 kaler lain plak hehee

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA
hehehe leher kemain luasnye

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
hee tq

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZakwan
ahh tu la
kain ni jadi mcm bergulung bila di jahit tepi bawah tu
masa ukur lom jahit nmpk mcm ngam2

Nana said... [Reply to comment]

@AyuArjuna BiGoshh
tu la..mmg mahai ni klw bli mau ratus kot

Nana said... [Reply to comment]

@IntaNBerliaN
hehe tq

Nana said... [Reply to comment]

@KSWSK
heheh ok2 nanti nak wat gitu
kawen si nana plak

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
heheh mekaseh

Nana said... [Reply to comment]

@Alycia

tq..

Totie@Tomy said... [Reply to comment]

cumelnya damia pakai kaftan..

Mama Kyra said... [Reply to comment]

comei..terbekenan plak kaftan mia..

azura samsuddin said... [Reply to comment]

alaaaaa tomei2nya damia pakai kaftan, cun ... a'ahkan kalo labuh sket ok tp yg tu pun ok gak sbb budak2 nati labuh2 maunye terpijak2 rimas pulak meke :)

Nana said... [Reply to comment]

@Totie@Tomy
hehe ingt mcm tak sesuai tp dah pakai mcm kiut je nengok budak2 pakai kaftan

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Kyra
hehe kita ni pon tgk anak kawan pakai baju ni berkenan tros suh dia jahit kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...