MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, December 20, 2011

flaming steamboat danau kota

ari jumaat lepas falsya banje ktorg kat flaming steamboat kat danau kota ni...aku pernah sekali g makan kat sunway dulu masa dia xbuka kt danau ni lagi..serius masa makan kt sunway tu kan..kuah dia mcm hampeh tau tu aku xmo dah makan kt flaming ni..

sekali g makan kt danau ni kan..tak sangka plak sedap kuah dia..dua2 la sedap sup sedap, tomyam sedap.falsya banje ktorg sebab ktorg kan bertungkus lumus masa dia nak kawen aritu..ala apa la sangat...ktorg ni setakat menolong mana yang mampu je..takat pakai2 inai, deah makeup2 nana wat2 hantaran skit..dah orang nak banje kan....mak memang tak pernah menolak...hahhaha...

pape pon tq falsya & wan sebab banje ktorg makan..lenkali banje la lagi ek..

ni gambo aku google..lupe nk amek gmbr kedai dia
elok plak ada kete saga biru hehe..mcm btol2 aku nye gambar je

mcm2 pilihan ada kt sini berbaloi RM26.90 per person


damia dalam kete..dia tido sian plak nak angkat..buka tingkap kete luas2 amek meja yg dekat ngan kete..tenang skit nak makan haha....

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

sebab org blanje jd sedap kot.,..hehehe..tk pernh try lg...oh damia tdo..nasibaik kete dkt ngan meja ye

amiey lee said... [Reply to comment]

wahhh best nye lama tak g makn steamboat ni

SyaNa said... [Reply to comment]

aku suke mkn sini
lg best dr yg aku pegi kt sri gombak tu malaya steamboat kot
sini lg syiok la

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

org belanja memang best...

serius c.jue suka dengan korang...persahabatan korang memang terbaiklah....

watyz said... [Reply to comment]

ya Allah..mmg geram aku tgkkan. aku suka makan jenis2 gini. wat aku lapar jek. ni yg nak kena cr yong tau foo wat ganti steamboat ko tu. sian damia melepas makan best. hehehhe

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

CIAN MIA....

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

untung badan ada orang nak banje erk.. hehehe

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

kite pun penah gi yg kt sunway..
tp tak suke la..
sesak!
tmpt kecik

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

sekali ujan lebat kan..hahah..kelam kabut ttup tingkap keta..kang mia basah..hahahaha

mama rifQy said... [Reply to comment]

wahh..best..nampak sgt la besh!! oo..sian damia..tak merase makan best best!!

nanakimie said... [Reply to comment]

hehe,nana khamis neh kalo jd p mkn steamboat:) kt sunwy lg ase,benda free nana suka jew^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...