MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, December 30, 2011

goodbye apple, welcome samsung

ari isnin amrul cuti dia ajak cr casing kat low yatt pastu nak trade in ipad aku konon2 nak amek ipad yg ada 3g, kedai blom buka memasing dah tercongok haha...sungguh over xsaba2...sementara tunggu kedai buka lepak la kt sturbuck bli air 1 share bersama muahah..mahai kan..share je la...lagipon baru pas bekpes pon saje duduk situ nk on9 ipad aku wat kali terakhir....

mula dari satu kedai ke satu kedai tanya klw trade in ipad 2 wifi 16gb kepada wifi+3g 16gb berapa?rata2 amek murah....sampai la satu kedai ni dia amek tinggi sikit dari kedai lain (berapa tu biarlah rahsia) bila tanya2 bape kena tambah klw nk amek yg 3g?adoi jumlahnye lagi mahai dari rege cincin habib yg aku berkenan tu... huwa...xde duit la mokcik nk tambah banyak2...

dah tu tetiba aku terfikir eh klw aku tukar tab pon ok gak?application lebey kurang sama je mcm ipad...bole viber, free sms, free call ngan gefren & amrul..tros aku ckp kt amrul awak xjadi la saya amek ipad..sy nk amek tab mcm awk juga la..haha..mmg pendirian tak tetap aku ni..amrul tanya btol ni awk nk amek tab??tak menyesal ni?fikir elok2..

dah tu masa aku dok fikir2 tu org kedai tu pon hasut kak...ini tab oo..better than ipad i cakap u..wahaha...meracun nampak..ok la fikir nye fikir konfem lah...saya amek tab la mcm awk baru sehati sejiwa hahhaa.....xpela....biar la orang nak kata nape jual??sayang la..hadiah kemenangan tu tapi fikir la plak..wat apa ada ipad kalau xleh on9 kan?membara je aku....bole on9 kat tmpt ada wifi je..sgt la xbez...

nasib baik la amrul baik ati nak tambah half..so aku kuar half je la..tak la terasa sgt...yang pasti pasni kredit sgt la save...bole whatsapp, viber ngan amrul & gefren, kalau aku tak trade in ipad aku tu kan..mmg xla aku nak beli tab ni wei..xde duit nye aku ni...nak bli gajet2 seme ni...kalau tanya sebab musabab nape aku tukar tab?beg aku jadik lebey ringan hee..senang skit la nk bawa g mana2 seminggu aku usung ipad, kamera naik londeh bahu aku...ada tab ni ringan la skit

klw tanya aku pasal gadjet ni kan aku mmg xpandai..buat2 pandai je hehe..ada yg tanya nape tak amek samsung galaxy note?jawapan dia...aku xde duit amek mahai2 ..ini pon tambah bape ratus je..kalau nak kuar ribu2..mak serender hehe..

xsedap ni amenda ntah namanye sempena merry christmas
amrul nk amek casing kaler coklat aku ckp mcm org tua tak stylo haha..gelak je cina tu
last2 amrul terpedaya ngan aku amek kale merah
tara...ini la buah hati saya yg terbaru
samsung galaxy tab 7.0 plus
casing aku amek kaler pink pepel xde la...pink pon pink la..
casing pink tu beso skit dr merah sebab bole pusing2, bole stand seme
baru lah sehati sejiwa wahahah gedix
mahai nye la kasing dia ni pakai je la sampai lebam xkuasa nak tukar2
pasni aku bole online di mana saje aku berada.....tq encik amrul, tq banyak2...kisss skit muah...hahah..& yg pasti kredit aku sangat2 la save skang ni...sebab bole free call, free sms, free video call ngan amrul & gefren..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

34 ribu orang memberikan idea bernas:

notti netti said... [Reply to comment]

betoi-betoi....memang tepat pilih galaxy tab..i loike fink cover.....

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

wah siap trade in lagik, yup kita pun suka galaxy tab jugak, kecik molek je, nana beli berapa?

azura samsuddin said... [Reply to comment]

galaxy tab pun ok sgt nana, cung kan kaler merah+pink, sehati sejiwa

Ann@zanyra said... [Reply to comment]

wah2...ni yg nawaitu nk beli tab mcm lg tinggi jek ni..hahahha..tp memang btl pun samsung tab lg better dr ipad..pilihan yg bijak:)

ieda said... [Reply to comment]

wah bestnyaaaaaaaa :)

~ataicha~ said... [Reply to comment]

kalau ataicha pun rasa akan pilih galaxy tab jika compare ngan ipad 2.. hehehe.. sebab ataicha pandang kat application... kalau ipad 2 tu syanga nak jail break.. function dia mmg kureng laa...

Falsya said... [Reply to comment]

kiteorg nye apple baru luak suku..ko abiskan watpe..kan dh kene beli tab..

amiey lee said... [Reply to comment]

wahhhh geng le kita pakai tab...tapi bukan daku nye hubby nye hahahah

laki ku pun casing merah tu... ehh lawa la casing pink tu.. ye betul casing bapak mahai..
aku tak sabo nak dpt bonus nak gak ada tab sendiri... asik pinjam hubby aja bosann..
cuma cmner nak update blog guna tab ek???? blur lagi

mama tisya said... [Reply to comment]

cun casing tu..amrul nk coklat color org tua..klakar tul tp cun la merah & pink...

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

casing pink tu mmg cntik bangettt..ahaks.. best kan jimat kredit suma..

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

egatkan nak jual ipad..x mo amik yang lain..openyer lagi best..ok la...tu lagi ringan tu..senang kan...mmg terbaekkk gadget tu...dah boleh jadi mrs gadget..

PUANSTOBERI said... [Reply to comment]

Samsung tar baek.. hihiks..

Tapi akak bkn tabby la.. akak cuma SII ja. Hikss :D

fieda said... [Reply to comment]

baru la best kan nana, dah tukar ke tab..

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

wahhhhh... dah blh online kt mana2 aje nih....

littlehumblelynn said... [Reply to comment]

bagus2...good choice..kena download blogger droid.blogging in the move..

tgh mencarik casing jugak utk tabby..asik pakai si hitam nih je..

Nana said... [Reply to comment]

@notti netti
hehe lega bila mana ramai yg sokong aku amek tab
tak salah la keputusan aku ni kan

Nana said... [Reply to comment]

@♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥
market price RM1699 tabah 700 lebey masuk casing, screen protector

Nana said... [Reply to comment]

@azura samsuddin
itu la kecik skit
senang nk bawa sana sini

Nana said... [Reply to comment]

@Ann@zanyra
ehem2 apa lagi..
bonus masyukkkkkk tu heheee

Nana said... [Reply to comment]

@ieda
:) gajet idaman ni kak

Nana said... [Reply to comment]

@~ataicha~
saya tak reti sgt bab2 application ni
sebab xmain game hehe
ada tab on9 fb & blog je

Nana said... [Reply to comment]

@Falsya
hahah tak kenyang makan epal

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
beb ko dload blogger.droid aku baru try tadi update via tab eheheee

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
tu la
apa2 ntah taste amrul hehhe
merah la baru menyerlah skit kan

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA

hahah tau xpe mmg jimat
xluak kredit hahhaaa

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
hehe mmg mula2 dapat ni
dah ada niat nak amek tab
tp ramai dok ckp jgn jual sayang2
tp bila dah smgu pakai bosan
sebab xleh on9 umah xde wifi kan
asik mia je main game

Nana said... [Reply to comment]

@PUANSTOBERI
hehehe xkisah la kak janji bole on9 juga kan hehee

Nana said... [Reply to comment]

@fieda
hehehe tu la best ringan skit

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya
hehe tu la
anytim & anywhere

Nana said... [Reply to comment]

@littlehumblelynn
heheh tq eh
saya baru dload blogger.droid hehehe

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

beshnya esp bab2 save credit tu...

e.l.i.z.@ said... [Reply to comment]

yezzaaa bila boleh on9 di mana², mmg best n jimat bil tepon hihi
ipad tu size brapa ek? 10.1 ek?

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
Tula mmg save gile sejak pakai tab ni

Nana said... [Reply to comment]

@e.l.i.z.@

Ahh ipad size dia lebey kurang 10.1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...