MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, December 2, 2011

happy birthday wafiy

ari isnin lepas xde wat apa tiba2 dapat call kak faez suh datang ghumah dia ada wat beday party wafiy tapi kecik2 je..kita2 je katanya..klw tak kak faez nak oder cupcake rumput tu ngan aku tp sebab aku g kuantan weken aritu kan..xdapat la nak buat cc nye..

janji ngan deah nak g sama2 (kak faez ni xopismate aku dulu sama2 ngan deah skang dia & deah dah keje tmpt lain, satu tempat keje plak tu dioarng) menu memang mabeles la nasi arab..aku selama ni dok dengar deah cite tanjung klw ada makan pape sure menu nasi arab tingin je nak try deah kata sedap na..sedap na..akhirnya dapat juga aku merasa nasi arab yang menjadi kegilaan budak2 tanjung ni

yes!!! memang sodap bonar..nasi dia dalam tu ada daging besar2 la..pastu ada kuah mcm air asam tu ngan dia nye acar pergh...mantapp aku siap tambah nasi laig la...punye la sedap xpandang kiri kanan dah aku makan hehe...bole la pasni klw ada makan2 kt opis aku try amek nasi arab ni plak lah

sr orea cheese cake
menu nasi arab meletop
ni dia punye nasi nampak tak coklat besar2 tu daging
kat umah orang pon nak gedik2
 nape ek asal amek gmbr dalam cermin mesti aku senyum senget haha...
 damia ni over..geram je aku nanges2 dia nak pegang pisau potong kek mcm la beday dia...seb baik la budak2 kan?klw dah beso wat pangai gitu kena dah
 bergambo bersama tuan umah & tukar2 anak amek berkat aku kot2 jangkit bb kecik haha..warith pon mcm suke semacam je ngan aku time agah2, time x agah2 pon dia suke

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

12 ribu orang memberikan idea bernas:

Gieyana said... [Reply to comment]

bestnyer..sure mkn smpai lebam! Suka party2 cmni::

Alycia said... [Reply to comment]

nasi arab.. pengsaaaaaannn hehe..

nanakimie said... [Reply to comment]

cepat2la dapat bby kecik lg sis:)mesti damia sonok:)

mama tisya said... [Reply to comment]

sedap menunya....bdk2 mmg gtu..busday org dh gaya mcm busday sendiri...nk marah ank kita kn tp tk sedap ati kt tuan umh la kn..hehe

fazilzura said... [Reply to comment]

amboi2 syok nyeeee..

weh ko leh wat cupies ker? smp ati x nak kasi aku rs air tgn ko ..

norihan said... [Reply to comment]

sedaapppnya..nasi arab tu macam nasi daging lak sbb ada acar..

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

sedapnyaaaa kek.. telan air liur..hahaha

*aah lah damia yg pegang pisau..hihihi

SyaNa said... [Reply to comment]

tgk pn da tau sedap
lama aku tak mkn nasi secara mentamak
hhahaa

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

sedap bangat niiii....adeh smpai umah mulut aku bauuu

mama rifQy said... [Reply to comment]

nampak best je nasi arab tuh kan ??

nana, ambik berkat ke ? damia pon nak bb!!

watyz said... [Reply to comment]

suka nasi arab!!!

shahdiana said... [Reply to comment]

hehe..tak lama lagi la tu kalo dak amik berkat..sok-sok kena tukar nana+amrul+damia+baby :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...