MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, December 12, 2011

majlis nikah : falsya ❤ irwan

sabtu 11/12/12 jam 11 bertempat di masjid al-khairiah seri gombak, alhamdulillah dengan sekali lafaz falsya dah menjadi milik wan, time nengok falsya sebak & nanges aku pon tak tahan nak nanges.....aku tengok nana kecik & diah dua2 dah bergenang air mata....kita faham apa yang di rasa...kami nanges bukan sedih akan kehilangan seorang kawan...tapi kami tumpang bahagia di hari pernikahan dia....walaupon aku kenal falsya tak selama deah & nana kenal (diorang kawan sejak dari lepas sekolah) aku kenal yang baru 3 tahun ni pon sama2 dapat rasa....serius masa tu kan nanges xde rasa malu ke apa orang tengok....

aku suka sangat baju nikah falsya, simple baju ni bole di pakai lepas2 ni tetiba aku nyesal nape la aku dulu xbuat baju simple2..buat baju lace2 over sudahnye simpan dalam almari xpakai..veil yang falsya pakai tu kitaorang carik minggu lepas kat jalan tar, memang cantik veil putih labuh sampai mak andam pon berkenan nak beli veil tu, lepas deah pakai untuk kawen nanti.(jimat share2 haha..)

makeup falsya memang da boom wa cakap lu..simple tak over, cantik sangat!

alamak ada plak bulat kacau situ , abaikan la mia tu ek..wat muke plak dia hai
 aku suke nengok gambar ni..cam sesuatu je ehhe..mia ckp mia nak duduk kat falsya...g la duduk..tapi sebelum tu dia cakap mama faysa nak kawen ke?hehe...comei jek
u look gojes sya!
 
 aku terima nikahnya faizatul faslya....
time ni air mata falsya dah bergenang..aku yg amek gmbr ni pon tiba2 bergenang juga
 serah mas kawen
 part yg paling orang suke nengok heheee
damia ckp eii xmalu cium2 hahaa
 pertama kali cium tangan SUAMI
 masa ni lagi la sebak...masa kami peluk2 mula ngan deah, nana keding aku kitorang seme nanges berempat...xleh tahan air mata rasanya
 welcome to the club wan..lepas ni kitorang still bole teruskan aktiviti bersama2 tanpa ada halangan dari wan..hehe..itu yg aku suke

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

24 ribu orang memberikan idea bernas:

Zana Nordin said... [Reply to comment]

alhamdulillah
saat di ijabkabulkan memang
saat yg paling sensitif kan nana

aku dulu pun
sebak kemain
nak2 bila ucapan taklik
berderai2 air mata
di tambah plak sessi penyerahan dari mak pak kepada suami..lagi ler..
rsa nak meraung

cantik falsya...

Myra Jay said... [Reply to comment]

Cantik!!

Tahniah pada Falysa :)

Cik Bambam said... [Reply to comment]

ohhh..langsung kat masjid sri gombak dpn tasik tuh jek ker kak nana? hhehe

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

YALO BAJU FALSYA MMG SIMPLE DIMPLE...SUKE3 JAA....BILE PK2 MMG RUGI BUAT BAJU NIKAH TEROBER GITU..LAST2 TARUK DLM LEMARI CAMTU JEE....MMM...SUE PON SAMA RUGI...
NAK TGK LAGI....

deqlis said... [Reply to comment]

suka gambar ke lima dari bawah,,,,:-)

Gieyana said... [Reply to comment]

Congrats utk ur friends..2nd pic tue cantik..:D

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

alhamdulilah semoga kekal bahagia selamanya...cantik sangat

amiey lee said... [Reply to comment]

hee aku tgk gmbar ko, aku teringt gmbar2 aku masa bff aku kawin..hahaha ku sorang yang mengendong anak heee

fazilzura said... [Reply to comment]

sweet kan bj dia, aku time nikah wat bj kurung jer.. mmg simple.. leps aku kawin, ramai pakat pinjam bj aku .. now kalu nk pakai pun aci je.. hihihhii..

* smlm aku tgk video masa nikah, nmpak muke ko tgh wat mata bulat wakakakakaka

Nana said... [Reply to comment]

@Zana Nordin
tp kan zana masa aku kawen aku tak nanges tau
bile tgk kawan2 nanges
time kawen
aku pon nanges heehhe

Nana said... [Reply to comment]

@Myra Jay
tq on behalf falsya..

Nana said... [Reply to comment]

@Cik Bambam
ahh btol2 pandai dia

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
tau xpe
bj nikah ada je dalam lemari xpakai2 dah

Nana said... [Reply to comment]

@deqlis
hehe tq.main snap je tu

Nana said... [Reply to comment]

@Gieyana

tq. hehe tu la aku pon suke
mia mcm sengeh2 apa ntah

Nana said... [Reply to comment]

@cik Jue Aka Ibu Farisyah
amin2..tq kak

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
heheh gitu la
kita awl2 dah kwen
esok2 pasya plak bw anak heheee

Nana said... [Reply to comment]

@fazilzura
tu la..
klw wat bj simple
lepas2 tu bole pakai lg

huda said... [Reply to comment]

Congrts :) cantik gojes and so touching hihi..akak uda konpius kt hari and tarikh..

shera haifa said... [Reply to comment]

11/12/11 laa sis nana.. belum tahun 2012 lg nie

pinky said... [Reply to comment]

tumpang sedih tgk gmbr kawin.....doakan i dpt jodoh jgk....tak larat dh nk mbujang......peace..........

Nana said... [Reply to comment]

@huda
hahah salah tarikh daaa

Nana said... [Reply to comment]

@shera haifa
haha kesilapan teknikal

Nana said... [Reply to comment]

@pinky
insyallah ada jodoh tak kemana kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...