MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, December 28, 2011

melawat sedara @ zoo tepeng

lepas abes makan kenduri kitaorang singgah zoo tepeng,dah alang2 sampai tepeng kan...nanti orang tanya dah g zoo tepeng bole la cakap dengan vangganya DAH hehe... mula2 amrul ajk g nigt safari tp malas nk tunggu malam lah..lagipun ktorg nak balik penang lagi kan...kejar masa ni pon singgah kejap je...

bayaran masuk untuk dewasa RM12 damia lak RM8, aku ngan berbaju2 kurung ayu2 an tu kan..g jenjalan zoo orang pandang jek..hello ai baru balik org kawen ok..klw tak xkuasa nya nak pakai baju kurung g zoo..menjejes2 peluh kang..ni sebab maleh nak benti tukar baju nye kes la ni aku pakai je baju kurung...seb baik la amrul malas nak jalan...aku mmg sgt malas la kan ngan baju kurung gini nak jalan2..last2 ktorg naik trem dia je..pusing seround dah balik haha..pemalas btol..klw nk jalan bole tahan besar gak zoo dia ala2 zoo negara juga lah...

xpela jadi la kan dapat lambai2 sedara (org utan) dapat lambai2 gajah, rimau, kuda belang, lion jadi la kan...alah sama je mcm zoo negara..klw rasa xpuas nanti bole repeat kt kl...

beratur nunggu trem seb baik xlama
sedara sepupu sepapat seme
damia & dina geng dia la ni
loserrr...kata mia suka sgt amek gmbr wat loser gini
ok itu saje la lawatan kita untuk ari ini

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

22 ribu orang memberikan idea bernas:

Cik Sibuk said... [Reply to comment]

alamak, gumoknya orang utan dia..
heheeee

mama tisya said... [Reply to comment]

sure org tgk cz jrg org p zoo pki bj kurung kalo yg muda2 kn..hehehe

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

orang utan tu ngandung ke?? ekekke

eiyzniey said... [Reply to comment]

Comel..
Hahaha

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

psst...fasya salah anta msg kt aku...hehe..soalan die kan.. jeng..jeng..jeng... "wassup..wassup..dah balik dr tepen ke?" apekah itu?????????????????

Falsya said... [Reply to comment]

loser tuh mesti diah yg ajo..hahaha..

Falsya said... [Reply to comment]

woi diah..aku salah anto la..aku nak anto kat member aku..bkn nana mia..bengong tau nieh..

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

lama dah tak jejak zoo tepeng nih...
last pegi dulu pon masa bujang... huhuhu....

Em's Family said... [Reply to comment]

sungguh lame tak pergi zoo tepeng ni.. orang kate zoo tepeng lagi best pade kl punye, tak tau betul ke tak..

Alycia said... [Reply to comment]

ohhh xpe.. elok g siang.. alycia dh pernah g mlm, xnmpk binatang pun.. smua binatang lolap hehe..

fieda said... [Reply to comment]

beshnyer jalan2 kat sini...tak pernah gi lagi..

Nana said... [Reply to comment]

@Cik Sibuk
haha tau xpe malas je nampak

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
haha tau xpe tu psl org tgk semacam je
tp ada juga org lain pakai bj kurung g zoo haha ada geng la br balik kenduri kawen gak kot

Nana said... [Reply to comment]

@.::Lynn::.
mengandungi lemak haha
montel sungguh malas je nampak

Nana said... [Reply to comment]

@eiyzniey
org utan tu la plg comei
boyot haha

Nana said... [Reply to comment]

@Falsya
hahha tak la loser tu adik aku yg ajar

Nana said... [Reply to comment]

@~diAhOntHeblOg~
haha yeke salah org lah tu
adoi si pasha ni amenda dia fikir ntah

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya
saya baru pes tme jejak ni kak hehe

Nana said... [Reply to comment]

@Em's Family
ye kot sebab kt kl binatang dah kurang
sini mcm banyak skit binatang nye

Nana said... [Reply to comment]

@Alycia
hehe yeke
tp klw kt zoo negara
siang2 binatang tido
malam br aktip

Nana said... [Reply to comment]

@fieda
taiping best sebab ada tasik dia yg cantik tu
nanti bole dtg oliday sini tau

e.l.i.z.@ said... [Reply to comment]

mak aihhh org utan tu prgnt ke hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...