MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, December 2, 2011

menang hamper biore bernilai RM 200

alhamdulillah...rezeki nih..tak sangka plak menang..saje je cuba2 nasib,aritu aku ada redeem biore makeup remover dekat FB biore, lepas tu dia ada contest untuk testimonial, so aku try la join..masuk 2 nama, mcm bese gile kuasa kan haha..aku join nama aku & kakak aku, nak join nama adik aku, xde idea plak nak tulih apa..tu pasal join 2 nama je

50 orang testimonial terbaik akan menang hamper barangan biore bernilai RM100, oleh sebab aku join 2 nama, maka hamper aku dapat 2 la..hik2..suka..suka..

 ni la dia makeup remover yang aku redeem aritu, redeem 4 nama
ni gambo masa kt cameron amrul xde keje menda ni pon nk amek gmbr



kemenangan pertama utk dec 2011
total 2011 : 167 kemenangan

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

16 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

tahniah...yg senang2 kt fb tu kita join la..yg nk vote2 tk reti sgt nk raih undi..lpsni dpt ipad plak ye

atty's said... [Reply to comment]

tahniah nana..murah rezeki selalu

watyz said... [Reply to comment]

tahniah!! menang besar lagik!!!

azura samsuddin said... [Reply to comment]

tahniah nana. x sia2 usaha tu :)

amiey lee said... [Reply to comment]

besttt tu...stok tuk dua bulan terus

mummy_ayu said... [Reply to comment]

rajin tul..congrats!!!

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

nak 1 wey..make up remover tu!

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

congrats nana!! besh gak hadiahnya tu :)

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya

tq..adoyai harap2 masin la mulut ahhaha

Nana said... [Reply to comment]

@atty's

tq kak

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
hehe alhamdulillah..

Nana said... [Reply to comment]

@azura samsuddin

tq...

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
aku ni mana pakai pencuci muke seme ni ehheee

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
tq..

Nana said... [Reply to comment]

@~diAhOntHeblOg~
yg dapat ritu botol dia kecik je tau
sample punye nak ke?bukan beso mcm dlm gmbr tu

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
hehe tq mz..amek semangat mz skit ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...