MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, December 23, 2011

menang preview pass the darkest hour

haih..nama wa talak ong dah..kat cinemaon9....memang dia xmau kasi aku menang dah kot..ni pon menang nama adik aku...haih nampaknye pasni nak kena register nama orang lain plak lah...hehe...

deah pon tak xde sangkut...padahal banyak je nama dia anta tu...tayangan nye plak sama date ngan preview cite papa i love you..jawabnye memang tak dapek nak pegi la...nanti aku kasi je la sape2 yang nak...

semenjak memenjak ni slogan dia kemain payah...nak tercabut otak wat slogan..mencabar minda btol....sakit otak bila kena keje keras hehe..


kemenangan ke-18 @ cinemaonline
kemenangan ke-5 utk dec 2011
total 2011 :171 kemenangan

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

Cute MuM said... [Reply to comment]

takper nana..
die bagi kita asah skill jawab slogan..
nana join lagi tak contest magz?

amiey lee said... [Reply to comment]

aku plak tak mau join dah sbb bila dpt bukannye leh pegi..

ieda said... [Reply to comment]

uishh best ke cerita nie dik ???

Nana said... [Reply to comment]

@Cute MuM

tu la bole asah skil kan
ada gak masuk contest mag tp xbanyak

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
ala..ko masuk je
xdapat g kasi aku heheee

Nana said... [Reply to comment]

@ieda
tgk gazet dia menarik kak

Nisa Greennnpanda said... [Reply to comment]

wah..congrats la ye.. sy nie mmg xreti bab2 nk wat slogan..huhu~..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...